Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Nedslående undersøkelse

Startet av mos, onsdag 08. desember 2010, klokken 08:57

« forrige - neste »

mos

hei.

hva burde prisen ligge på; 1996 kewet citi jet 5 (den som ligger på finn.no nå) med ca50% igjen på batteriene.
Og hvor sikker er denne målingen?

er kapasiteten progressiv dårligere?


bosonic

Jeg ville ikke betalt 35.000 for denne bilen ! Batteriene må snart skiftes ! Spør etter utskrift fra car controller.
Utvikling av 12V clamper til blybatteri
Stord, Kewet Citi-Jet 5 1997 mod 5000 km
Hjemmelaget Elbil: 0-100 på ca 1,8 sekund
http://www.austinev.org/evalbum/35
Les mer om bosonic: Alt kan konverteres, så hvorfor vente?

hkaspenberg

Sitat fra: bosonic på tirsdag 16. november 2010, klokken 16:24
Jeg ville ikke betalt 35.000 for denne bilen ! Batteriene må snart skiftes ! Spør etter utskrift fra car controller.
Jeg solgte min, en 97-modell, for litt under 40K for 4 år siden, og den hadde NiCad batterier. På den annen side, kjøper du denne får du en hobby på kjøpet og det er jo ubetalelig!  ;D

;-D Hans
Oslo: Kewet5 ("Knerten") 1999-2007 (85k km) == P106E ("Dorsken") 2007-2009 (25k km) == Think Classic ("Tupper") 2009-2012 (ca 40k km) == P iOn ("LilleSvarten") 28/3-2012-29/5-2019 (60k km) == TM3DLR ("Justin E") 8/3-2019- (6500 km)

Patriq Backlund

#3
Vi kjøpte våres 2004-modell m ca 8500km for 40.000:-.
Den var i pen stand, og ble kommentert nesten som ny når vi bytte batterier rett etter kjøpet.

Våres batterier lå på ca 65%. (Det skal sies at det var originalbatterier fra 2004....)

Det inkluderte to sett hjul, Webasto, kupevarmer mm
Oslo:
Alfa Romeo 1970 Junior Zagato, Alfa Romeo 1984 GTV6, Volvo 1997 855 , 2003 Volvo XC90, 2004 Kewet Citi-Jet 5, 2010 Buddy Premium, 2019 Mitsubishi Outlander PHEV

mos

dette var svar nok. da blir det sykkel enstund til :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA