Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Endelig! De to første bildene av bagasjeromet til 5 seteren

Startet av jlan, søndag 01. januar 2017, klokken 14:59

« forrige - neste »

prophan

... men det var ikke på tale at begge sidene skulle skiftes, da den andre fremdeles virket. Servicesenteret ville få forklaringsproblemer med Tesla hvis de hadde skiftet ut en fungere del. Hadde vært fint å få begfe skiftet siden det latchen har kommet i en ny utgave.
Tesla Model X90D - Produsert juli 2017
Midnight Silver
6 seter hvitt "skinn"
Alt utstyr inkl FSD opsjon

jlan

Det er tydeligvis ren lotto hvem som får deler, min latch ble angivelig bestilt i februar og jeg venter på den enda. Jeg var innom i går og klagde samtidig på at den fwd døren som virker ikke tetter helt i underkant. Tesla teknikeren kunne da fortelle at det var et kjent problem, og de ventet på en modifisert pakning som skulle løse dette.
(TMX 90D AP1 - solgt)
TM3 LR AWD HF

Tullebukk1

#62
Min dør ville ikke lukke helt. De fiksa det dagen etterpå:
Fra invoice: "Replaced rear right chinch actuator in falcon door."

Nå skal jeg inn på nytt for å fikse aircondition. Blåser bare varm luft.

Skal be dem ta en titt på dørene igjen, da det lekker inn mye veistøv i bunnen. Det tetter ikke mot gummilista nede ved dørken.

EDIT: Andre som sliter med å få kontakt med service? De svarer aldri på tlf eller mail, ringer heller ikke tilbake.
eGolf  (Pussywagon)
Model X (Fleskekjerra)

jlan

Da var omsider den høyre låsen byttet, bare for å oppdage at døren har utviklet en ny feil mens den ikke har vært brukt. Kraftig dunk når den åpner. "Nei, det er en helt annen sak", sier Tesla "men du kan få en time midt i juli for å fikse det ... ha en fin dag". Jadda.
(TMX 90D AP1 - solgt)
TM3 LR AWD HF

Dvergen196

Sitat fra: jlan på tirsdag 30. mai 2017, klokken 19:10
Da var omsider den høyre låsen byttet, bare for å oppdage at døren har utviklet en ny feil mens den ikke har vært brukt. Kraftig dunk når den åpner. "Nei, det er en helt annen sak", sier Tesla "men du kan få en time midt i juli for å fikse det ... ha en fin dag". Jadda.
Min X var inne for å fikse knirk fra FWD, knirk ble erstattet med smell. Heldigvis kun 10uker ventetid for fiks......
Model X 90D AP2 Levering 18/3-17
P85D 2015 Solgt
P85 2013 Solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA