Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Parkere elbil i Trondheim

Startet av cra, torsdag 02. desember 2010, klokken 22:07

« forrige - neste »

cra

Antar at blybatterier ville være egnet, siden man ville trenge litt vekt.

Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Catalyzator

;D  ::) Jeg ser for meg en slik påmontert bakluka på de rimligste El-bilene
som nødhjelpsmotor i motbakker på vei hjem etter en alt for lang shoppingtur  ;D  ::)

Påhengsvisp i deluxklassen   ;D 

Bor midtihuttiheitaskauen i Rygge, drømmer om å flytte til Hvaler, er periodevis rullestolbruker (vinglete formkurve) og drømmer om egen elektrisk bil. Kjører for tiden en arvet Suzuki Jimny 2007 mod og er medlem av Miljøpartiet De Grønne. Har prøvekjørt: 9.6.2015 BMW i3 og 16.6.2015 Mercedes B-Klasse Electric Drive og 17.6.2015 Nissan Leaf

cra

Sitat fra: Catalyzator på torsdag 11. november 2010, klokken 21:04
;D  ::) Jeg ser for meg en slik påmontert bakluka på de rimligste El-bilene
som nødhjelpsmotor i motbakker på vei hjem etter en alt for lang shoppingtur  ;D  ::)

Ha ha! Ja, og plutselig var der et marked for nedsenkbare sykkelstativer. Og hvilken som helst bil med slepekrok kan gjøres om til en "hybrid".  :D  Kanskje kunne jeg satt denne foran på Camp-Let'en og hatt en elektrisk "Camping-trike".  ;D
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Catalyzator

Sitat fra: cra på torsdag 11. november 2010, klokken 23:00
Ha ha! Ja, og plutselig var der et marked for nedsenkbare sykkelstativer. Og hvilken som helst bil med slepekrok kan gjøres om til en "hybrid".  :D  Kanskje kunne jeg satt denne foran på Camp-Let'en og hatt en elektrisk "Camping-trike".  ;D

Ojjjjjjjjjjjj  ;D som jeg gleder meg til å se deg sitte på draget på CampLet'n med
en slik El-visp påmontert foran  ;D det blir nok en flott ferie, du får jo god tid til
å se mye langs fjorder og daler vil jeg tro  ;D  Men det "hybrid-bil-konverteringskittet"
i produksjon kan nok gi deg en god nok inntekt så du kan ta laaaaaaang ferie   ;D   
Bor midtihuttiheitaskauen i Rygge, drømmer om å flytte til Hvaler, er periodevis rullestolbruker (vinglete formkurve) og drømmer om egen elektrisk bil. Kjører for tiden en arvet Suzuki Jimny 2007 mod og er medlem av Miljøpartiet De Grønne. Har prøvekjørt: 9.6.2015 BMW i3 og 16.6.2015 Mercedes B-Klasse Electric Drive og 17.6.2015 Nissan Leaf

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA