Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Opprustning av strømnettet kan bli dyrt, kjør heller på hydrogen

Startet av Sverrings, tirsdag 20. desember 2016, klokken 09:47

« forrige - neste »

Nasatech

Sitat fra: Sverrings på mandag 31. oktober 2016, klokken 00:10
Jeg skal kjøpe ny elbil.  Passasjeren skal oftest være et familiemedlem som har Parkinsons, og jeg leter derfor etter den elbilen som er lettest å gå inn og ut av. Teslaen er veldig lav, og fungerer ikke så godt. Noen som har forslag til hvilke biler jeg bør teste ut?
S

Moren min har Parkinsons og har, dessverre, kommet ganske langt på vei. Hun sleit veldig med å komme seg inn/ut av Model S. Var knotete og jeg måtte hjelpe henne. Nå har jeg Model X og der trives hun veldig godt. Særlig i baksetet med 6 seter. Blir jo veldig god plass. Har du råd til en x75 ville jeg nok godt for det.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA