Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tilhengerfeste Model X

Startet av bjorngb, mandag 19. desember 2016, klokken 13:16

« forrige - neste »

elektrolux

Sitat fra: model3citizen på tirsdag 08. november 2016, klokken 07:13
Så skal vi ikke henge oss opp i at laderen til i3 kan tilby maksimal ladestrøm på, ikke, 10A, men 12A ;)

Ikke for å henge meg opp i taljer, men laderen i i3 tilbyr faktisk opp til 30A ladestrøm. Ladekabelen kjenner jeg ikke detaljene på, men meget mulig den signaliserer til bilens lader at den skal trekke inntil 12A
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Griffel

Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

Panduck

Sitat fra: elektrolux på tirsdag 08. november 2016, klokken 08:55
Sitat fra: model3citizen på tirsdag 08. november 2016, klokken 07:13
Så skal vi ikke henge oss opp i at laderen til i3 kan tilby maksimal ladestrøm på, ikke, 10A, men 12A ;)

Ikke for å henge meg opp i taljer, men laderen i i3 tilbyr faktisk opp til 30A ladestrøm. Ladekabelen kjenner jeg ikke detaljene på, men meget mulig den signaliserer til bilens lader at den skal trekke inntil 12A

Ladekabelen gir, i følge min forhandler, 6A,8A eller 10A, avhengi av instillinger i bilen (lav, middels, høy). Dette på ny i3, mulig det er annet for forrige model (mener å huske jeg så i3 lade med orginalt adapter som ga valg mellom 8A og 12A)

Hansi

Buskerud

Opel Ampera-e bestilt 16.09.16, levert 08.06.17    Tesla Model 3 reservert 01.04.16
2013 Nissan Leaf Tekna (Norsk)     2011 Mitsubishi i-MiEV

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA