Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Fordeler ved valg av oppgradert lader X60D, er det virkelig verdt pengene?

Startet av olhel, lørdag 17. desember 2016, klokken 11:34

« forrige - neste »

elektrolux

Foreløpig er dette bare sure oppgulp og vil sannsynligvis aldri skje at en må betale for å levere bil til huggeren.

Men jeg har sett skrivet og det er under utredning. "Problemet" er at Think ( 1999-2001 ) aldri betalte for resirkuleringen av SAFT batteriet og at det nå diskuteres hvem som skal ta denne regningen. Vet ikke om dette også gjelder samme batteri i PSA bilene.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Elmo

Sitat fra: elektrolux på lørdag 29. oktober 2016, klokken 08:21
"Problemet" er at Think ( 1999-2001 ) aldri betalte for resirkuleringen av SAFT batteriet og at det nå diskuteres hvem som skal ta denne regningen. Vet ikke om dette også gjelder samme batteri i PSA bilene.

Høggern på Isi sa at det ikke var noen restriksjoner på å selge gamle PSA/Think (NiCd) batterier. Bare nyere batteripakker. Men om de har forstått rett kan jeg ikke uttale meg om.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA