Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Priser og utstyrspakker klare

Startet av HPSE, onsdag 14. desember 2016, klokken 15:02

« forrige - neste »

HPSE

Er det noen av dere som har bestilt og skal ha finansiering som har fått et veldig godt tilbud?
Skjer jo innimellom at forhandlere har kampanjer med 0,99% eller 1,99% rente e.l.

Min forhandler prøvde alt han kunne, men klarte ikke å matche Skandiabanken som gir 4.55% effektiv rente. (ingen etabl. gebyr og ingen termingebyr).

Hadde jo håpet at det kanskje kunne bli en god kampanjerente på denne bilen fra forhandler, men nei :)
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

Jorgen86

Jeg skal lease, skal det I 2 år for å se hva som skjer på markedet, fikk ikke så værst pris heller så fornøyd med det jeg.
Første Elbil bestillt 26.09.16 Hyundai Ioniq polar white med teknikk og skinn, levert 15.11.16
Bosted Jevnaker, Pendler til Oslo.

Jarl-Egil

Leasing er etter mitt hode det beste alternativ, slik som utviklingen nå er på elbiler.
Jeg skal og lease på 2 år, 20000 Km i året, Inklusiv forsikring, årsavg., service og 0 i innskudd. Det koster meg Kr. 54000 pr år. Vanskelig å finne billigere nybil på markedet. :)

Tin

Sitat fra: Jarl-Egil på mandag 24. oktober 2016, klokken 18:45
Leasing er etter mitt hode det beste alternativ, slik som utviklingen nå er på elbiler.
Jeg skal og lease på 2 år, 20000 Km i året, Inklusiv forsikring, årsavg., service og 0 i innskudd. Det koster meg Kr. 54000 pr år. Vanskelig å finne billigere nybil på markedet. :)

Bra pris det. Gjennom hyundai eller der du henter bilen, eller eksternt firma?

Jarl-Egil

Hyundai klarer ikke å matche den prisen, har sjekket opp med forhander. Jeg leaser bilen hos Leaseplan.

DaX

Leasing i 1 år gjennom Gomore.no her. Samme pris som leaseplan (bilen leveres av dem).
https://gomore.no/leasing/116-hyundai-ioniq-electric (Utsolgt, men kan hende de tar inn enda flere biler)
Let's imagine we're in the early 1900s, there are no paved roads, no gas stations, and you've just been introduced to the Model T. What do you think? It sure is difficult to travel as far as you can by horse and buggy. Food for the horse is everywhere and the bumpy roads aren't a problem. So, do you dismiss the T as a folly? Many did. Some recognized it for not merely what it was (which by existing standards was pretty slick), but what it could be. So, when the next revolution in transportation begins, will you recognize it?
Konnerud, Drammen

Jorgen86

Jeg leaser til 49 800,- I året med forsikring, 20000 km I året kunne velge 1 eller 2 år tok 2 for å se hva som kommer I 2018 :) jeg jobber jo I bransjen så fikk vel en litt grei pris men vet leaseplan tilbyr den til 3900 I mnd hvis du velger å bruke egen forsikring, da med 0 innskudd.
Første Elbil bestillt 26.09.16 Hyundai Ioniq polar white med teknikk og skinn, levert 15.11.16
Bosted Jevnaker, Pendler til Oslo.

jaso

Litt på på kanten i forhold til topic, men er det nokon som har testa å melde seg inn bondelaget som personlig medlem for å nytte Agrol rabatten?
Ser den er 4% for Ionic, kan være 10.000 å spare mao.
Kravet er å være medlem 2 mnd før kjøp.
Kia Soul EV 2016 - Svart
Tesla Roadster 2012 - Cosmic Black

HPSE

Sitat fra: jaso på mandag 31. oktober 2016, klokken 11:52
Litt på på kanten i forhold til topic, men er det nokon som har testa å melde seg inn bondelaget som personlig medlem for å nytte Agrol rabatten?

Har lest tidligere på dette forumet at noen har gjort dette ja. "problemet" er som du skriver at man må være medlem minst 2 mnd før kjøp.

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

jaso

Lurte på å kjøpe rett over nyttår om den består bagasjerom/koffert testen  ;D, kor du handla HPSE? Ser du er frå området.
Kia Soul EV 2016 - Svart

Crown

Sitat fra: jaso på mandag 31. oktober 2016, klokken 11:52

Jeg var medlem fra før, så det var gode penger å spare det, ca 11000. Ikke så mye som de 37000 i rabatt jeg fikk på Leafen, da, den hadde 15%. (10% nå). Masse andre rabatter også. Har ikke tenkt å melde meg ut med det første :)
2017 Hyundai Ioniq electric, Aurora Silver, teknikk og skinn.
2019 Audi e-tron Exclusive++, galaxy blue/sort optikk

HPSE

Sitat fra: jaso på mandag 31. oktober 2016, klokken 12:13
Lurte på å kjøpe rett over nyttår om den består bagasjerom/koffert testen  ;D, kor du handla HPSE? Ser du er frå området.

Kjøpte på Scanauto på Kokstad (Bergen). Min nærmeste forhandler. Dvs Mobile i Åsane er hakket nærmere, men var Kokstad eg avtalte prøvekjøring hos og der eg bestilte..

jaso

Må en tur til Kokstad då med andre ord  :)

@Crown: Du er personlig medlem?
Kia Soul EV 2016 - Svart

Crown

Sitat fra: jaso på mandag 31. oktober 2016, klokken 13:39
Må en tur til Kokstad då med andre ord  :)

@Crown: Du er personlig medlem?

Ja :)
Handlet på Kokstad jeg også forresten, heller ikke nærmeste for meg, men nærmeste gadd ikke svare på henvendelser om bilen mens Kokstad var eksemplariske. Bestilt 18. august, får vel om en drøy måned...
2017 Hyundai Ioniq electric, Aurora Silver, teknikk og skinn.
2019 Audi e-tron Exclusive++, galaxy blue/sort optikk

jaso

Kia Soul EV 2016 - Svart

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA