Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Prøvekjøring Ioniq. Gi dine tilbakemeldinger

Startet av JorgenM, mandag 12. desember 2016, klokken 12:25

« forrige - neste »

JorgenM

Denne morsomme saken druknet litt i en annen tråd så jeg poster som nytt emne i stedet.

Grønn Kontakt har nå åpnet hurtiglader på Circle K Vestby:
https://www.facebook.com/GronnKontakt/posts/725645277589799:0

Circle K Vestby eies 100% av Storo Invest:
http://www.purehelp.no/company/details/circlekvestbyas/915196578

Storo Invest eies 86% av Dag Oppegaard:
http://www.purehelp.no/company/details/storoinvestas/957873448

Dag Oppegaard er mannen bak Facebook-gruppen "Vi som ønsker elbilen dit pepper'n gror" (ca 22.000 medlemmer)

Anbefaler alle brukere av denne ladestasjonen til å stikke innom Circle K og be dem videresende en takk til eierne for at de støtter elbiler ;D
i-Pace levert 04.07.2019 - 2013 Tesla S P85 (solgt) - Nitrox EL go-cart - BMW i3 (solgt)

sylwester

Morsomt, men selv om man ønsker elbiler dit pepperen gror kan man jo tjene litt penge på de i mellomtiden :-)
Oslo
Malefika, Nissan Leaf 2018LE hentet April 2018
Elvira, Norsk Nissan Leaf 2012, kjøpt 12.04.2016
Tesla M3 Reservert 01.04.2016

Chivas

Dette bør vel medlemmene i den gruppen gjøres oppmerksom på ;-)

LA-Thing

Skal man komme frem dit pepper'n gror med elbil er det antagelig nødvendig med flere ladestopp. Dette er sikkert et nøye planlagt tiltak for å få elbilene ut av landet.

/;-)
Drammen, Tesla Model S #2510

HCO

Det meste av pepperet som brukes i Norge gror i India. India har bestemt at de kun skal selge elektriske biler innen 2030.

Så ja, elbilen er på vei dit pepperen gror. Og det er bra for India.
2018 Renault Zoe 400 Life Grå Titanium
2019 Tesla Model 3 LR AWD Solid Black

Robert Sund

Sitat fra: HCO på lørdag 22. oktober 2016, klokken 16:50
Det meste av pepperet som brukes i Norge gror i India. India har bestemt at de kun skal selge elektriske biler innen 2030.

En av ukens beste IMHO. Herlig. Favorittpoeng fra meg  ;D

Amoss

Med så mange mennesker som bor i India - enten de er pepperbønder eller ei - så tror jeg nok det er bra for oss alle at de gjør dette :)
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

Øystein16

Sitat fra: Amoss på lørdag 22. oktober 2016, klokken 18:08

Med så mange mennesker som bor i India - enten de er pepperbønder eller ei - så tror jeg nok det er bra for oss alle at de gjør dette :)

Elles blir det bare REVA...

TorC

Skulle betalt mye for å være flue på veggen under det møtet hvor Oppegaard godtok den hurtigladeren. Den mentale gymnastikken han må ha gjort for å unngå kognitiv dissonans må ha vært enorm.

Utifra hva han skriver på Facebook har jeg en mistanke om at han er lett å terge. Det er jo bare fantasien som setter grenser for hva man kan gjøre for å gni det inn.
2011- US Leaf. Elton. Beste bil jeg har hatt, men aldri mer Nissan! (Blitt mer usikker nå etter god service fra Solum Bil i Larvik...).

2019- Norsk Kona. Elma. Flott bil, men møkkaselger hos forhandler i Sandefjord.

Gullkysten,Sandefjord, sentrum.

Jonckheere

Dag Oppegaard solgte denne bensinstasjonen i 2013. Han har ikke lenger noe med driften av denne bensinstasjonen eller andre Circle K stasjoner å gjøre.

JorgenM

Det får jeg ikke til å stemme helt.

Storo Invest (100% eid av Oppegaard), eier alle aksjene i 'HERKULES INVEST 185 AS' som i Juni 2016 endret til Circle K Vestby AS (fortsatt 100% eid av Oppegaard).

Antar Circle K ville vært rask med å saksøke hvis Oppegaard hadde brukt merkenavnet deres uten å ha noen relasjon til Circle K?
i-Pace levert 04.07.2019 - 2013 Tesla S P85 (solgt) - Nitrox EL go-cart - BMW i3 (solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA