Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Slutt på gratis lading for biler bestilt etter 1. januar

Startet av alda, lørdag 10. desember 2016, klokken 11:47

« forrige - neste »

alda

Har någon erfart att bilen plötsligt bara totaldör under köring??? Det hände mig idag på väg till jobbet, som tur är var det kö och jag stod stilla... Effekten var som om man drar ut pluggen, hela bilen bara dog :o :o :o

Bilen startade upp fint som vanligt igen, men det hade inte vart så kul om det hände i 100 km/h på motorvägen...

Någon som vet vad detta kan bero på? Ska höra med Citroen idag...
Citroen C-Zero 2015 - "Lilla Blå"   - solgt 03/20
Tesla Model S60D 2016 (20.09) - "Big Blue"
-Reservert Tesla Model 3 03/18 - kansellerad
-Peugeot E-208 2020 (03.03) - "Flash"

svingen

er flere som har opplevd det samme,har og opplevd det 2 ganger (eller fruen) men har ikke funnet noe feil så har siden bare kjørt videre,var bare og skru av bilen og så på igjen det her var en 2011 modell.
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

alda

Sitat fra: svingen på torsdag 20. oktober 2016, klokken 12:06
er flere som har opplevd det samme,har og opplevd det 2 ganger (eller fruen) men har ikke funnet noe feil så har siden bare kjørt videre,var bare og skru av bilen og så på igjen det her var en 2011 modell.

OK, jaa alt funker jo som vanligt direkt, inga blinkande lampor i dashboardet... Inte mycket dom kan göra på verkstan' heller, kunde komma förbi med bilen om jag ville.... Satsar på att det bara är att köra vidare
Citroen C-Zero 2015 - "Lilla Blå"   - solgt 03/20
Tesla Model S60D 2016 (20.09) - "Big Blue"
-Reservert Tesla Model 3 03/18 - kansellerad
-Peugeot E-208 2020 (03.03) - "Flash"

Beamer Screamer

Kan være en ide å sjekke om ledninger til 12v batteriet er løse.
2014 Peugeot iOn med største motor og ALT utstyr (dvs. gulvmatter, parkeringsvarmer og ettermontert navi...)
2017 Fossil med største motor og alt utstyr

svingen

hmmm mitt 12v batteri ble målt til veldig lav,og hvis bilen sto uten lading i 2 dager gikk det tomt. (og måtte lade med ekstern 12v lader)
jeg byttet mitt 12v batteri (kostet vel 700 kr får nytt) har siden vært stabilt ja.
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

MEIERS

Hej - Jeg oplevede det sammen den anden dag - Grunde til det skete var at jeg kom til at rører ved nøglen med mit ben...  :-/  Jeg havde et tæppe over benene  :-) :-) 
2011 - C-Zero

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA