Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Nissan tilbyr 2G Leaf eiere i USA en $199 3G upgradering av Carwings

Startet av Diravi, lørdag 10. desember 2016, klokken 10:47

« forrige - neste »

Diravi

Fra pressemateriellet til den nye autopilot-teknologien. Passasjersetet på bildet har tydelig en regulerbar hodestøtte og en annen design enn dagens seter på S og X.

Er dette også i produksjon nå?

2016 Model S70 D - (pre-Facelift) Bestilt Model Y Long Range.

Duver i tillegg rundt i en 1972 Citroën DS og en 1976 CX Prestige, blant annet.

Øggen

Ser slik ut ja.
Dette e en Model S, og den he vel fått samme seter som X(som har ei begrensa bevegelig nakkestøtte i høyderetning) med premiumpakke.
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
CyberTruck TriMotor/FSD

jkirkebo

Sitat fra: Øggen på torsdag 20. oktober 2016, klokken 10:19
Ser slik ut ja.
Dette e en Model S, og den he vel fått samme seter som X(som har ei begrensa bevegelig nakkestøtte i høyderetning) med premiumpakke.

Får håpe de fikser manuell justering nå da, akkurat den nakkestøtten er den største ulempen ved å bytte til X nå for min del. Om de ikke fikser det må jeg nok se på muligheten til å koble fra motoren når setet står bakerst og nakkestøtten er i høyeste posisjon...
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Havebigfun

Sitat fra: jkirkebo på torsdag 20. oktober 2016, klokken 10:22
Får håpe de fikser manuell justering nå da, akkurat den nakkestøtten er den største ulempen ved å bytte til X nå for min del. Om de ikke fikser det må jeg nok se på muligheten til å koble fra motoren når setet står bakerst og nakkestøtten er i høyeste posisjon...
Det er antakelig lettere å koble ut motoren enn å slå av plingen og varslingen om feilfunksjon hver gang du setter deg i bilen...

pers1

Model S P100D har jo disse setene som også er i Model X, så er nok en P100D vi ser i bildet.
Se vedlagte bilder

TM X 100D Pearl White «SERE9TY» med MCU2 HW3 & FSD (prod. Juli 2018)
KANSELERT TM3- Reservert 31/3 2016 ( 2 kanselert)
VW ID.3 reservert 8 mai 2019 kønr83 kanselert gr. Bakhjuls trekk
VW e-Golf ( 07.12.18 -)
VW e-Golf (19.03.15 - 07.12.18)
Tidliger Tesla'r Model S 75D AP1.0 & 90D AP2.0

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA