Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Vanlige feil samt løsninger på problemer ved nye Think

Startet av Spartacus, lørdag 27. november 2010, klokken 21:28

« forrige - neste »

Spartacus

Ser at Reva Norge nå går ut med et "høst - tilbud" på Reva uten tilleggsmontert dieselvarmer til kr. 94.000,- Er interessert i å høre om det er noen som har erfaring med det fabrikkmonterte elektriske varmeapparatet i Reva. Er dette tilstrekkelig til å holde bilen varm på vinterstid i Oslo? Og, hvordan vil bruk av dette varmeapparatet påvirke strømforbruk/ praktisk kjørelengde?

Elinor

Jeg svarer mest for å hjelpe deg å dytte opp spørsmålet i håp om at noen kan svare skikkelig.

Har selv en Reva med dieseloppvarming, og kan egentlig ikke se at jeg hadde klart meg uten. Uten å ha prøvd det elektriske varmeapparatet ordentlig.
Kjører Reva Høvik-Oslo S - Høvik daglig.

tigergutten

Jeg tør påstå at i Norge MÅ man ha dieselvarmer. Det kommer selvfølgelig an på daglig kjørelengde osv. men elektrisk varme trekker mye strøm. Det er utrolig deilig å kunne kjøre varm bil uten å tenke på strømforbruk. Dieselvarmeren bruker også veldig lite diesel så dette er ikke en koostnad som koster over tid, men en engangssum som absolutt er verd prisen.
Oransje Reva 2008 model
Bærums verk, Akershus

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA