Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Priser service Leaf

Startet av S4e, fredag 09. desember 2016, klokken 20:16

« forrige - neste »

Rio

Sitat fra: m0nkey på fredag 21. oktober 2016, klokken 08:41
Sitat fra: Ole Henrik Hannisdahl på fredag 21. oktober 2016, klokken 00:19
... Hva er 20 minutter spart, verdt? Og er det nok kunder der ute som synes 20 minutter er verdt nok penger til at det lønner seg for oss å sette opp den raske laderen?

Vi kommer nok til å teste akkurat dette konkrete eksempelet et par steder i løpet av neste år, men vi lytter gjerne til småkvalifisert synsing rundt temaet allerede nå :)
Tja, ved deres lader ved Ole Deviks vei i Oslo er det ikke så mye å "finne på" i nærområdet. Når jeg benytter meg av denne laderen er det mest fordi jeg må og som oftest sitter jeg i bilen mens jeg lader. Siden jeg også hurtiglader forholdsvis sjeldent ville jeg nok godtatt 50 - 100 % påslag for en høyere effekt.

Dette er en ABB-hurtiglader, som står foran ABB-kontoret. :) Det er en "gammel test-lader", som var gratis før den ble overtatt av Grønn Kontakt, så det er historien bak.
Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA