Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Navigasjon og oppdatering av kart?

Startet av madsskon, fredag 09. desember 2016, klokken 14:37

« forrige - neste »

Trustno1

Sitat fra: knut.aulie på onsdag 26. oktober 2016, klokken 11:49

Da forstår jeg [emoji1360][emoji4]

Var overhodet ikke ment som kritikk, bare lurte. Har ikke fått sett på prosjekttråden din (Dvs var innom men så ikke bilder). Skal gjøre det.

Bilhifi er en alvorlig diagnose, med veldig kostbar behandling[emoji12]

Forstod det ikke var kritikk, bare bra å stille spørsmål :)

Bare sånn for informasjon: Prosjektet mitt er kraftig overkill for å få god lyd. Man kan løse det en god del enklere og billigere enn hva jeg har gjort. Saken er vel bare at jeg bare har en tendens til å ofte ta ting "ett skritt lengre"  ;D

knut.aulie

Sitat fra: Trustno1 på onsdag 26. oktober 2016, klokken 12:13
Sitat fra: knut.aulie på onsdag 26. oktober 2016, klokken 11:49

Da forstår jeg [emoji1360][emoji4]

Var overhodet ikke ment som kritikk, bare lurte. Har ikke fått sett på prosjekttråden din (Dvs var innom men så ikke bilder). Skal gjøre det.

Bilhifi er en alvorlig diagnose, med veldig kostbar behandling[emoji12]

Forstod det ikke var kritikk, bare bra å stille spørsmål :)

Bare sånn for informasjon: Prosjektet mitt er kraftig overkill for å få god lyd. Man kan løse det en god del enklere og billigere enn hva jeg har gjort. Saken er vel bare at jeg bare har en tendens til å ofte ta ting "ett skritt lengre"  ;D
Som en god kamerat av meg sa da han økte fra 48 000 watt til 56 000 watt i hjemmekinoen sin, "du kan aldri få for mye overkill" [emoji4]

Trustno1

Sitat fra: knut.aulie på onsdag 26. oktober 2016, klokken 12:17
Som en god kamerat av meg sa da han økte fra 48 000 watt til 56 000 watt i hjemmekinoen sin, "du kan aldri få for mye overkill" [emoji4]

Haha, 56kw faktisk. Bør iallefall klare å holde varmen om vinteren :p

Nå skal vel jeg være forsiktig med å kommentere det for mye som har nesten 6kw rms forsterkerkraft i en bil :)

For lydopplevelsens del så hadde sikkert 500-1000w klart seg lenge. Det viktige er monteringen og tuningen.

knut.aulie

Det er noe med uanstrengtheten til anlegg som har uendelig mye å gi. Hva en kan klare seg med, er noe helt annet......

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA