Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Når vil elbilen ta over fullstendig ?

Startet av Tbmull, onsdag 07. desember 2016, klokken 09:25

« forrige - neste »

Chivas

Prøv med stats.php :)

Slik:
http://www.itanywhere.no/Stats.php

moderator 2

Linker er rettet opp i innleggene over.

Lars
Forum admin
Mvh Lars, moderator på elbilforum.no

Chivas

Sitat fra: TM på mandag 24. april 2017, klokken 14:51
Det er vanskelig å si. Det kommer an på om bilen er i Bremerhaven allerede og båten går i morgen. Da vil jeg tro det er mulig å få bil om 8-10 dager. Men dette er vel forhandleren den beste til å svare på.
Går sakte men sikkert :)
Er i Bremerhaven nå og muligens på båt mandag eller torsdag.

RS

Kjøpte en ny e-golf idag. Får bilen i uke 21/22. En white silver med alt utstyr uten skinn. Gleder meg som en unge. Hadde best. en ioniq son Hyundai ikke klarte å levere. Tror E-golf er en bedre valg.

TM

Sitat fra: RS på onsdag 26. april 2017, klokken 21:51
Kjøpte en ny e-golf idag. Får bilen i uke 21/22. En white silver med alt utstyr uten skinn. Gleder meg som en unge. Hadde best. en ioniq son Hyundai ikke klarte å levere. Tror E-golf er en bedre valg.
Gratulerer ! En ting jeg lurer på. Har de satt ned veiledende pris med 3200 kr nå på grunn av endrede baklykter ?  Det går forresten rykter om at de som har hentet bil likevel ikke har fått tilbud om å ettermontere de baklyktene bilen skulle ha kommet med. Det ville i så fall bli en betydelig merkostnad. Jeg håper i det lengste at dette er en misforståelse og at Møller ikke har gitt en klar beskjed om at kundene skal ha valgfrihet i forhold til prisavslag / ettermontering.

Ecinnaj

Oi det var raskt :) Gratulerer :)
Bestilte i starten av feb og får bilen i uke 30 sa selger.

Sent fra min SM-N910F via Tapatalk

Chivas

Sitat fra: TM på torsdag 27. april 2017, klokken 11:28
Gratulerer ! En ting jeg lurer på. Har de satt ned veiledende pris med 3200 kr nå på grunn av endrede baklykter ?  Det går forresten rykter om at de som har hentet bil likevel ikke har fått tilbud om å ettermontere de baklyktene bilen skulle ha kommet med. Det ville i så fall bli en betydelig merkostnad. Jeg håper i det lengste at dette er en misforståelse og at Møller ikke har gitt en klar beskjed om at kundene skal ha valgfrihet i forhold til prisavslag / ettermontering.
Jeg snakket med selgeren min i går, og han ga meg valget mellom prisavslag/ettermontering. Jeg valgte ettermontering og han skulle legge inn bestilling på disse lyktene.

Chivas

Sitat fra: Ecinnaj på torsdag 27. april 2017, klokken 11:29
Oi det var raskt :) Gratulerer :)
Bestilte i starten av feb og får bilen i uke 30 sa selger.

Sent fra min SM-N910F via Tapatalk
Det er mulig å få bil kjapt, men tror det da er snakk om biler som av en eller annen grunn har blitt ledig i prosessen(?) og man må da ta til takke med det utstyret den blir levert med.

rolandvg99

Er vel som med andre bilmerker at forhandlere bestiller noen modeller ut i fra hva som forventes å være "bestselgere" uavhengig av kundebestillinger. Renault har bl.a. et relativt stort lager av biler bestilt inn av forhandler for å kunne levere omgående.
"I like soul with a capital S"

RS

Tror selgeren sa lyktene blir ettermontert. Skal dobbel sjekke med dem.

RS

Sitat fra: rolandvg99 på torsdag 27. april 2017, klokken 12:44
Er vel som med andre bilmerker at forhandlere bestiller noen modeller ut i fra hva som forventes å være "bestselgere" uavhengig av kundebestillinger. Renault har bl.a. et relativt stort lager av biler bestilt inn av forhandler for å kunne levere omgående.
Riktig jeg tok over en bil som var best. i november ifjør

RS

Sitat fra: RS på torsdag 27. april 2017, klokken 17:36

Tror selgeren sa lyktene blir ettermontert. Skal dobbel sjekke med dem.

Sjekket med selgeren nå og han bekreftet at hvis bilen ikke har LED LAMPER så kan jeg velge om jeg vil ha 3200kr i avslag eller de bytter til nye LED LYKTENE når de har de.

TM

Bra  :) Bare en liten presisering. Lyktene som leveres med e-Golf nå er LED lamper. De lyktene som vi ikke har fått ennå er LED med et annet blinke-mønster (Dynamisk) Det er vanskelig å finne noen fordel med de dynamiske, bortsett fra at de dynamiske ser litt stiligere ut.

brako79

I såfall ville jeg hatt de gamle led lampene.
///Mvh
Kristian
'17 e-Golf juni / res 14.11 - levert 14.6.
'93 M5T
'89 325ixT

RS

Selgeren mente at bilene de hadde best. kommer uke 20 til Norge. Og kan regne med å få de kanskje i uke 21. Gleder meg som en unge. Blir deilig å kjøre uten å betale bom :) før den goden blir fjernet.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA