Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Model X som taxi

Startet av elekTrond, søndag 04. desember 2016, klokken 21:07

« forrige - neste »

elekTrond

Er det noen som bor på innlandet, gjerne innen en mjau radius fra Mjøsas bredd?

Jeg kunne tenkt meg å sett åssen det står til nedentil, men kjører såpass lite at jeg ikke har kjøpt eget utstyr. Ennå. Bilen lader og går som den skal, så jeg sover ikke dårlig pga. det. Mest nysgjerrig. Lille Mjau har nettopp fylt fire, og har ruslet ~12 000 km i året.  :P

EDIT: La til EvBatMon i tråd-tittelen. Vet ikke hva som gir det beste øyeblikksbildet, all den tid det ikke skal/blir logget data over lengre tid?
'13 Mjau

svingen

skal til Raufoss om 1 mnd (18 oktober helga) kan gjerne komme inn om og sjekke hvis du vil ha kun den billige dongle saken så får kun om med evbatmon som jeg har kjøpt men får se batteri status :)
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

elekTrond

Så bra. Jeg vet ikke helt hvordan det er med deg, men i min kalender det den attende oktober allerede i morra.  :P ??? ::) Bortsett fra det er det såklart hælja midt i vikun, å hår dag er det fæst! Påå Gjøøøvik ... ;D

Vil du ha meg på topp eller har du en annen favorittstilling? På batteriet, mener jeg.  :-X
'13 Mjau

svingen

hehe,november ja ;)

har ikke brukt den batteri saken så mye,men har alltid ladet den til topp og så lest av data,finnes som du sikkert veit egen post om det.

skal låne meg en Leaf 30kw den helga,hvis du holder til rundt Gjøvik kan jeg sikkert svinge innom når bilen er fulladet så kan vi få lest av :)
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

elekTrond

Det høres veldig bra ut. Vi får prates nærmere om tidspunkt. Jeg har forelesningsfri fredager, så da tar det når du er på tur. Tar vi det på campus kan du få lade på nivå2, mode 3 med kortet mitt mens vi leser av bilen min. ;)
'13 Mjau

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA