Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Super ladenettverk i Europa

Startet av Sternefalk, torsdag 01. desember 2016, klokken 08:26

« forrige - neste »

Amoss

Sitat fra: bno på torsdag 13. oktober 2016, klokken 15:35
Men du eksluderer en hel kategori i universet ved ikke å ha valg for pensjonist eller tidlig pnesjonist samme sak da. Men det føyer seg inn i oldies stereotopien og det tror jeg er grunnleggende eksludering.

Nei, han skulle ikke behøve å ha egne kategorier for alle grupperinger uten fast arbeid (pensjonister/tidligpensjonister/uføre/hjemmeværende hus-mor/-far etc...). Men det som skulle vært gjort var å endre tittel på svaralternativet "arbeidsledig" til "uten fast arbeid". Det ville (tror jeg) fange opp alle grupperinger utenfor arbeidslivet etter oppnådd voksen alder.

Dessuten blir det litt galt med svaralternativene "Fast jobb" og "Deltids jobb". Det skulle vært enten "Heltidsjobb" og "Deltidsjobb" eller "Fast arbeid" og "Sporadisk arbeid" (f.eks. sesongarbeid) evnt. "Fast heltidsjobb"/"Fast deltidsjobb"/"Sporadisk heltidsjobb"/"Sporadisk deltidsjobb". Alt ettersom hva man evnt. er interessert i å finne ut av.
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

bno

Enig, men håper ikke vi tar "motet" fra noen. Men ja utvidet kategori som du sier hadde vært OK. Jeg drar da gjennom testen i tro på at observatør har tenkt å gi kommentarer. Arbeidsledig er jeg ikke men arbeidsfri er jeg  8).
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

Terjer

Hei Christoffer H. Sternefalk.

Jeg har svart på undersøkelsen og er enig i noen av de kommentarene som har kommet her, bl.a. på kjørelengden som er veldig liten, men jeg synes du burde brukt landsdeler som geografisk område og ikke den inndelingen du valgte.

De fem landsdelene vi har i Norge er: Nord-Norge, Trøndelag, Vestlandet, Østlandet og Sørlandet

Takk for en ellers bra undersøkelse.
VW e-up! - Aurskog-Høland

Pavel Kolotilov

Hei,

Er det mulig å se på resultatene av undersøkelse når du er ferding med den?

Hilsen,

Pavel
2017 Mercedes-Benz Electric Edition
2015 Nissan Leaf Acenta

Sternefalk

Hei,

Ja kan se om jeg kan få lagt det ut når jeg avslutter den :) Men forhåpentlig vis er det litt flere som tar den først. Så langt er den blitt besvart av ca 80 personer

Carl Anton Stenling

Anbefaler som sagt alle å ta denne korte elbilundersøkelsen og dermed støtte initiativet til en student som skal arve vår generasjons klimarot :-)

Link til undersøkelsen: https://response.questback.com/christopherhkonsternefalk/z8skbytt0i
Hyundai Ioniq 2019
Tesla Model 3 2019
Nissan Leaf 2015
Lommedalen, Bærum

Sternefalk

takk til alle som svarer og skriver tilbakemelding i forumet

Falsum

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA