Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Super ladenettverk i Europa

Startet av Sternefalk, torsdag 01. desember 2016, klokken 08:26

« forrige - neste »

Sternefalk

Hei,

Jeg er student ved skipsfart og logistikk på høyskolen i sørøst Norge, hvor jeg nå holder på med et forsknings fag. Her er jeg nødt til å lage en spørre undersøkelse og holde intervjuer som en del av eksamen. Så om noen av dere hadde hatt tid til å svare på noen raske enkle spørsmål på questback ville det vært veldig takknemlig.

https://response.questback.com/christopherhkonsternefalk/z8skbytt0i

Testen er anonym

Mvh.
Christopher H.Sternefalk 

Carl Anton Stenling

Denne var rask og enkel å svare på. Oppfordrer alle til å besvare undersøkelsen for å støtte initiativet til en student som skal arve vår generasjons klimarot :-)

Link til undersøkelsen: https://response.questback.com/christopherhkonsternefalk/z8skbytt0i
Hyundai Ioniq 2019
Tesla Model 3 2019
Nissan Leaf 2015
Lommedalen, Bærum

Speeder

kjapp og grei undersøkelse. Meget lave valg på km kjørt i året? Finner det også rart att Renault ikke er å finne, de er vel godt inne på top ti listen?
Zoe 43kW

Sternefalk

Ja skulle ha gjort noen endringer, men heldig vis er det litt av meningen også å gjøre feil og reflektere over hva man kunne gjort bedre, gikk ut i fra finn.no biler til salgs når jeg lagde den listen over merkene. å du har helt rett i at det det burde vært med, siden rundt 33% har trykket på annet. :) takk til alle som svarer

tallyho

Besvart. Oppfordrer alle på forumet til å svare.
Lykke til!
2015 E-Golf
2016 Tesla S90D
2016 Tesla 3 reservert

Arha