Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvilke vinterdekk har du kjøpt til Model X?

Startet av Jagwomen, tirsdag 29. november 2016, klokken 09:14

« forrige - neste »

Lars C. Krogenæs

Sitat fra: AppleKnocker på tirsdag 11. oktober 2016, klokken 21:42
Soul ser ut som en utrangert radiobil. Ioniq ser veldig bra ut.

Smaken er som baken!

Fint med mange forskjellige elbiler. Vi trenger enda fler, for det finnes mange meninger om hvordan en bil skal se ut. Noen vil ha de strøkne som Porsche, andre tøffe som Willy's jeep.

Foreslår at vi demper egen selvgodhet og "jeg vet best hva som ser finest ut" og heller diskuterer sak.

Lars
Jobber med hjemmelading hos Circle K.

Den elektriske automobil vil seire
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2013-2016: Mitsubishi imiev
2007-2012: Citroen Saxo el
2007: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Dnn .

Hoho, snakk om konflikt  ;D

Selv om ioniq er evt bedre på alt, så har ikke det alt å si. Smaken er som baken som noen nevner.
Stefar/mor kjøpte soul over leaf og e-golf pga pris og sittehøyde. Holder bra til dem sitt bruk og veldig fornøyd.

MEN det MÅ være en møkkabil  ;)

moby666

Man kan kanskje si at ioniq er bedre enn Soul på det meste, men så er jo også Soul bedre enn Leaf på så si det meste også...
2018 Kona - på venteliste - nr 12. 
2017 TMX 75d ap2.5  7 seter
2015 egolf alt utstyr
2017 Ampera-a - på venteliste - KANSELERT
2016 IONIQ - Hvit Teknikk Skinn (solgt :()
2016 Outlander PHEV (solgt)
2014 Nissan Leaf Hvit (solgt)
2015 Kia Soul EV sort/rød (solgt)
2014 Citroen C-Zero sort (solgt)

Øyvind.h

Bortsett fra app, eller har Kia fikset det? Jeg ville aldri kjøpt bil uten fjernstyring av varme og avkjøling :)
Men det skal sies at Nissans app tidvis har vært ganske ubrukelig, så skillet har ikke vært så stort.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

moderator 2

Hei

Etter diverse innlegg som nå er slettet, stenger jeg tråden i 24 timer.

Dersom noen har noe konstruktivt å komme med i morgen, så vil det igjen bli muligheter for å skrive.

Dersom du ikke har noe konstruktivt å bidra med, så foreslår jeg at du dropper å skrive.

Lars
Forum admin
Mvh Lars, moderator på elbilforum.no

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA