Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ting jeg lurer på.

Startet av Nuvolari, mandag 28. november 2016, klokken 05:29

« forrige - neste »

latigo

#15
Eg har "forska" litt meir på dette og ser at det er ladarar av typen til venstre på biletet eg ikkje får til å funke. På avsidesliggande plassar er det gjerne berre ein ladar, som er av denne typen. Typen til høgre (og ein annan type som og har skjermen forran) fungerer heilt fint. Eg er i dialog med Tesla.

Edit: Tesla har svara: "dette er en bug i firmeware der det vil komme en oppdatering på etter hvert som vil fikse dette [...] eksakt dato på det har vi dessverre ikke. Det har en sammenheng med laderene til Efacec og Chademo adapteret ditt."

Hææ!?!  :o  :-\

latigo

Det ser ut som eg er den einaste i verda med dette problemet, og eg begynner å forstå kvifor. Idag testa eg med fleire bilar og adaptarar hos Tesla og det var berre kombinasjonen Eldre effacec-ladar/2015-modell bil/kliss ny adapter som ikkje funka. Alle andre kombinasjonar funka fint  :o .  (Vi testa to "box fresh"-adaptarar). Eg fikk byte i ein eldre modell adaptar og seier meg nøgd med det. Så kan eg forhåpentlegvis stole på chademo framover. Seelonce Feenee 

cra

Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA