Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sikring av bagasje 6 seter

Startet av Kanowana, fredag 25. november 2016, klokken 14:59

« forrige - neste »

Kanowana

Fikk min Citroen C-Zero for ca en uke siden. Har testet hurtiglading via CHAdeMO kontakt.   Vil det si at det MÅ være CHAdeMO kontakt der jeg hurtiglader, eller finnes det adaptere som kan brukes til andre typer hurtigladere ?
Citroen C-Zero 2013

svingen

peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

Mr.Zero

Sitat fra: Kanowana på fredag 07. oktober 2016, klokken 17:22
Fikk min Citroen C-Zero for ca en uke siden. Har testet hurtiglading via CHAdeMO kontakt.   Vil det si at det MÅ være CHAdeMO kontakt der jeg hurtiglader, eller finnes det adaptere som kan brukes til andre typer hurtigladere ?

Hadde du kjørt Tesla kunne du via et friskt priset adapter hurtigladet bilen fra Chademo-kontakten. Trillingene hurtiglades derimot kun med Chademo, eller saktelading via Type1 inntil 16A (i praksis drøye 14A). Chademo er for øvrig representert på de fleste hurtigladestasjoner.
Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 Full Pakke Protonic blue
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA