Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ny supercharger ved IKEA på Ringsaker?

Startet av hnrk, mandag 21. november 2016, klokken 01:40

« forrige - neste »

glaserud

Var innom Tesla Nord i dag, og han jeg snakket med der kunne ikke skjønne at det var kommet softwarebegrensede batterier, basert på:
1. De hadde ikke fått oppdaterte batterikoder
2. De hadde utfordringer med å møte etterspørselen på P100D-batteriene

Men hvorvidt han eller KimKims DS har rett, det vet jeg ikke.
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

Kim Kim

Nå har aldri min DS snakket om det er et SW begrenset batteri eller ikke. Kun at jeg kunne oppgrade fra 90 til 100 om jeg ønsket.

Uansett begynner jeg å tro hun er feilinformert og blander sammen informasjonen som gjaldt P90D modellene.
Model S P100D Des 2017 - Bananas
Model X 100D - Aug 2017 -Okt 2017 med alt ink FSD, Ultrawhite interior. Solgt, bomkjøp
Model S 90D AP2 -Jan 2017-aug 2017 med Light Harmonics oppgradering
Model S 85D - 2015 - Desember 2016
Model 3 - Reservert

Havebigfun

Det har vært rykter om 100D en stund- det kommer sikkert- spørs er bare når- jeg tipper ila. noen mnd. Tesla pleier å implementere slike ting først for så å publisere det offisiellt. 

RonnyØ

Sitat fra: Kim Kim på fredag 25. november 2016, klokken 21:36
Nå har aldri min DS snakket om det er et SW begrenset batteri eller ikke. Kun at jeg kunne oppgrade fra 90 til 100 om jeg ønsket.

Uansett begynner jeg å tro hun er feilinformert og blander sammen informasjonen som gjaldt P90D modellene.

Ja dem har jo så utrolig mange modeller å holde styr på, så skjønner at det kan blir litt tull. Skulle jobbet hos BMW f.eks.... Ironi
Husqvarna Automower 320

glaserud

Sitat fra: Havebigfun på fredag 25. november 2016, klokken 22:35
Det har vært rykter om 100D en stund- det kommer sikkert- spørs er bare når- jeg tipper ila. noen mnd. Tesla pleier å implementere slike ting først for så å publisere det offisiellt.

Tipper rett etter at Q2 starter. :)
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

N00b

Ettersom 100 batteriene bare er bedre og annerledes pakking så kommer det nok som tilvalg oppgradering for alle nye biler, men det kommer til å koste huggormer. 

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA