Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Varmepumpe?

Startet av OleI, lørdag 19. november 2016, klokken 09:17

« forrige - neste »

OleI

Ombestemte meg for en stund siden da jeg droppet min reservasjon av S og gikk til X, etter anbefaling av selger skulle jeg bare legge inn ny bestilling og betale nytt depositum.
Deretter skulle de asap ordne med tilbakebetaling av det første innbetalte depositumet.
Nå har det gått 10 uker og har fremdeles til gode å se pengene tilbake på konto...

Er det her normalt ref. Tesla??

HelectriC

Sitat fra: OleI på fredag 30. september 2016, klokken 21:24
Ombestemte meg for en stund siden da jeg droppet min reservasjon av S og gikk til X, etter anbefaling av selger skulle jeg bare legge inn ny bestilling og betale nytt depositum.
Deretter skulle de asap ordne med tilbakebetaling av det første innbetalte depositumet.
Nå har det gått 10 uker og har fremdeles til gode å se pengene tilbake på konto...

Er det her normalt ref. Tesla??

Jeg måtte purre maaaaange ganger før jeg fikk refundert depositum.
Model S 75D -2017
eGolf 300 -2019
Hyundai Kona Electric -2019 (solgt)
Model S 85 -2015 (solgt)
eGolf 190 -2015 (solgt)
Jaguar I-Pace -2019 (solgt)

OleI

Har purret selv fem ganger til nå, synes det her er helt utrolig :o

rsomby

Jeg har avbestilt et par ganger og de har det tatt mellom 7-10dager. I dette tilfellet tror jeg det er greit å stikke innom salg/service center og ta en prat med dem og evt rope litt om de ikke hører etter

OleI


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA