Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Litt nytt om neste generasjon Leaf

Startet av Adler91, lørdag 19. november 2016, klokken 01:07

« forrige - neste »

Adler91

Sitat fra: Tuxedo på lørdag 01. oktober 2016, klokken 21:27
Sitat fra: Adler91 på lørdag 01. oktober 2016, klokken 21:06
Sitat fra: Tuxedo på lørdag 01. oktober 2016, klokken 21:02
Inntil du har fått overført bilen til din egen bruker, bør du forsikre deg om at "Remote Access" er avslått i bilen, siden bilen fremdeles kan være koblet til forrige eiers konto.
Takk for svar, det kan nok være lurt å gjøre da ja! For å overføre bilen, er det noe jeg ringer tesla for å ordne, eller er det noe jeg ordner selv? [emoji4]
Kun Tesla som kan overføre.  Siden de trenger å se vognkortet for å få bekreftet eierskapet, er det enklest å stikke innom et servicecenter hvis du ikke bor alt for langt unna.

"Remote Access" kan du slå av selv fra menyen i bilen.
Skal hente den i Oslo, så da kan jeg svinge innom på veien hjem. Det bør vel holde med midlertidig vognkort?

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk


BMW850

P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA