Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Klimatisering

Startet av 1001 Watt, torsdag 17. november 2016, klokken 20:40

« forrige - neste »

1001 Watt

"Nye" car-net er ingen høydare i mine øyne. Får kontinuerlig krasj i appen dersom jeg prøver å sette avgangstid, car-net på web kan informere om at "Denne tjenesten er deaktivert eller ikke tilgjengelig for øyeblikket". Er dette likt for alle, eller fungerer det for noen?

Jeg har heller ikke tidligere kunnet sette avgangstid annet enn fra Garmin-enheten (bil levert i slutten av juni 2014), men da hadde jeg heller ikke en fane for avgangstider i appen. Noen som vet om dette skyldes begrensninger i hardware?

cmniels

Jeg har akkurat samme opplevelse som deg. Svært dårlig oppdatering av software dette, og kan heller ikke sette avgangstider i App'en. (bil fra Sept 2014)

Elmo

Sitat fra: cmniels på torsdag 29. september 2016, klokken 19:11
Svært dårlig oppdatering av software dette, og kan heller ikke sette avgangstider i App'en. (bil fra Sept 2014)
Min bil reg. des 2014 har avgangstider i APP/WEB, men en kjennings bil reg. feb 2014 har ikke, men akkurat når endingen skjedde vet jeg ikke.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

1001 Watt

Sitat fra: Elmo på fredag 30. september 2016, klokken 18:16
Sitat fra: cmniels på torsdag 29. september 2016, klokken 19:11
Svært dårlig oppdatering av software dette, og kan heller ikke sette avgangstider i App'en. (bil fra Sept 2014)
Min bil reg. des 2014 har avgangstider i APP/WEB, men en kjennings bil reg. feb 2014 har ikke, men akkurat når endingen skjedde vet jeg ikke.

Mulig dette er hardwarebestemt og dermed knyttet til produksjonsdato. Men hvorfor i all verden har den nye appen da tilsynelatende muligheten også for min bil? Dersom jeg trykker kommer bare feilmelding om at appen har stoppet.  Jeg fatter ikke hvordan det går an å lage et så ustabilt og dårlig nettbasert styringssystem som dette, nå har det vært over 2 år med bare trøbbel. Har også en Volvo fra 2012, der har tilsvarende system fungert fra dag 1.

stein84

Hadde samme på golfen. Satte litt forskjellige avgangstider i bilen, og da fungerte appen etterpå :)

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

bno

Har en 2015 modell samme her. Intet tegn. Fikk lagt inn ladested i appen, men får beskjed om at synkronisering feilet. Og da ble dette stedet slettet. Alt blankt igjen. Ikke bra dette. Nå funger ikke dette i appen noe det gjorde feilfritt før oppgradering.
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA