Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla på finn.no

Startet av trondhla, onsdag 16. november 2016, klokken 19:03

« forrige - neste »

Goggen123

Hehe...folk gjør altså en psykoanalyse av seg selv mens de venter  ;D

Ebe

2014 Leaf Acenta, ny i Norge.
Eneste bil i en husholdning på 5.

sylwester

BMW lanserte ny modell uten økning så Leaf trenger igrunn kun å slå e-Golf på rekkevidde og pris så er suksessen sikret.
Oslo
Malefika, Nissan Leaf 2018LE hentet April 2018
Elvira, Norsk Nissan Leaf 2012, kjøpt 12.04.2016
Tesla M3 Reservert 01.04.2016

xerxes

Reserverte en. Er spent!

Jeg har forventningene høyt! Dobbel glede om det slår til. Hvis jeg blir skuffa er jeg tilbake på null.

Håper på:
-pro pilot med lane skifte, som vil føles som tesla autopilot på motorvei.
-adaptiv cruise selsagt (derfor er leaf uaktuell i dag, etter å ha ac på e-golf)
-pris på rundt 300 000 toppspecca
-400 km rekkevidde, dvs 50 kwh batteri
-mindre plastikkfølelse ala leaf og soul

Ikke for mye å håpe på vel? :)

Hilsen optimist

Sjulimann

2013 Leaf Tekna Gen2 (2017-2020)
2020 Tesla Model 3 Long Range AWD (2020- )

svingen

peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

OleKro

Zuexi

Kjøp av nye elbiler er som boligmarkedet i Oslo i fjor - det brer seg en frykt om å ikke få kjøpt! Da gale har det godt :-D

OleKro

Hørt at forhandlere ikke lenger klarer å levere nye Leaf, altså 30kw av den forrige utgaven  :(

Lars C. Krogenæs

Det høres jo rimelig ut, ettersom produksjonen av forrige modell stoppet i sommer.

12 timer igjen...

Jobber med hjemmelading hos Circle K.

Den elektriske automobil vil seire
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2013-2016: Mitsubishi imiev
2007-2012: Citroen Saxo el
2007: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Acustica

autopass

Forhandler ringte meg i dag og sa at bestilling åpner i morgen. Åpner både for 40 og 60 batteri i morgen. 40 kommer etter jul og 60 antageligvis neste sommer. Farge var svart og en gråfarge i første omgang. Kun høyeste utsyrsnivå for også å forenkle.  Priser og mere kom i morgen. Har ikke betalt noe for ås tå på liste så dette var god service
2017 Hyundai Ioniq Hvit 3/11-2017

Førstereis som elbileier!

Burger

Sitat fra: OleKro på tirsdag 05. september 2017, klokken 13:36
Hørt at forhandlere ikke lenger klarer å levere nye Leaf, altså 30kw av den forrige utgaven  :(
Værre enn som så, siden Leaf produksjon har stoppet opp så har enkelte solgt unna demo og låneleafer :-)
2018 94Ah i3, CE.
2015 24kw/h Nissan Leaf
Stjørdal

oarnoe

Fikk samme info som Autopass skrev over i dag. Prisen var kr.300' for 40 batteri og kr.350' for 60 med noe slingringsmonn. Skuffende at prisen går opp, men det er vel positivt for de med forrige modell som får teoretisk mindre verditap.

Håkon77

Hva mener man med leveres kun med høyeste utstyrsnivå? Hvis man kun kan få den i ett utstyrsnivå mener jeg.. Da er det vel både høyeste og laveste på samme tid? Eller skal den selges i andre nivåer i andre land hvor kjøpere ikke har titusenvis av ubrukte kroner liggende til skinnseter og dilldall.?
Fredrikstad.
2000 Lupo 3L
2014 Leaf

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA