Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Pressebilder Bolt EV/Ampera-E

Startet av Mippen, torsdag 10. november 2016, klokken 22:04

« forrige - neste »

Warlock

Tja, er det ikke avrunnede hjørner på "utkjøringen" du er i her? Så vidt jeg husker betydde det i gamle dager at det du kjører på faktisk er definert som vei. Mulig ting har endret seg siden jeg tok teorien til førerkortet...
Tror uansett ikke du har noe å hente her...

cra

Sitat fra: Warlock på onsdag 23. november 2016, klokken 02:15
Tja, er det ikke avrunnede hjørner på "utkjøringen" du er i her? Så vidt jeg husker betydde det i gamle dager at det du kjører på faktisk er definert som vei.

Denne var ny for meg (eller så har jeg bare glemt det). Men jeg ser mye "utvanning" av merking, bl.a. har det vært sllurvet mye med vegmerkingen i kryss der jeg bor. Ingen "haikjeft" (vikelinje) i vegkryss med forkjørsveg, f.eks. Bare vanlig stiplet linje mye lenger framme enn det ville være naturlig å plassere haikjeften.  ::)  (Merker at jeg for sikkerhets skyld skal sjekke at det faktisk fortsatt er forkjørsveg og at det er skiltet med vikeplikt.)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA