Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Forsikring på Tesla

Startet av aageaasved, torsdag 10. november 2016, klokken 13:47

« forrige - neste »

e-curious

Er det andre som har fått problemer med å åpne car-net websiden i Opera?  Det har ikke vært noe problem tidligere.

kykkelikokos

Er det andre enn meg som har problemer med appen nå? Får logget inn, og appen påstår at den har kontakt med bilen, men rekkevidden stemmer ikke, og appen påstår at ladekabelen ikke er tilkoblet..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Elmo

APPen min funker, men som sagt over så syns jeg de ødela mye med siste oppdatering.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

SweetThang

Til informasjon så stod min bil hos forhandler i nesten 2 uker får å få CarNet opp å gå igjen.
Fornøyd e-up eier.

Elmo

Sitat fra: SweetThang på fredag 11. august 2017, klokken 12:42
Til informasjon så stod min bil hos forhandler i nesten 2 uker får å få CarNet opp å gå igjen.
Fikk du da vite hva det til slutt gjorde for å fikse det ??
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Skynet

Sitat fra: SweetThang på fredag 11. august 2017, klokken 12:42
Til informasjon så stod min bil hos forhandler i nesten 2 uker får å få CarNet opp å gå igjen.

Hva måtte til for og fikse det? Byttet dem styreenheten? Byttet dem simkortet som sitter i bilen?

sveander

til info

Forbedre Car-Net
Vi arbeider med å forbedre din opplevelse av Car-Net. Funksjonen vil derfor ikke være tilgjengelig fra 20.08.2017, 04:00 til 20.08.2017, 05:40 (mellomeuropeisk tid).


Så får vi håpe det blir bedre da.
Tidligere 2 x Buddy. Nå E-UP
Venteliste på Scoda Vision IV

cmniels

Bedre :)

Ja det har de vel sagt hver gang  ;D ;D ;D

Turid Bones

Jeg har fått ny telefon og greier ikke å få logget meg på. Får ikke bedt om nytt passord. Noen andre som har opplevd der samme, og kommet seg rundt det?

Elmo

Sitat fra: Turid Bones på mandag 25. september 2017, klokken 07:23
Jeg har fått ny telefon og greier ikke å få logget meg på. Får ikke bedt om nytt passord. Noen andre som har opplevd der samme, og kommet seg rundt det?
Må du ikke inn via WEB å gjøre et eller annet for å ta ibruk ny/flere telefon/er tor ?
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA