Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Forsikring på Tesla

Startet av aageaasved, torsdag 10. november 2016, klokken 13:47

« forrige - neste »

Autowinder

Forvarmingen hos meg fikk hikke etter opphør av sommertid. Stilte klokka en time frem nede ved speedometeret mandag, men forvarmingen stod på en time tidligere enn før på avgangstid 1 & 2 tirsdag. Men parkeringsposisjonen har hoppet frem og står på 17/10-16 =))
TM3 LR AWD «Amore Odiata»

Elmo

Jeg bruker ikke forvarming selv, men jeg husker at det har vært mye snakk om sommer-/vinter-tid problemer tidligere.

Parkeringsposisjonen min har også hoppet frem til 17/10-16 09:24 :o
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

cmniels

Prøv å oppdater "Dører og Lys", da skal logisk nok :-) også posisjonen oppdatere seg. Skikkelig bra app dette.

Elmo

Sitat fra: cmniels på onsdag 02. november 2016, klokken 16:05
Prøv å oppdater "Dører og Lys", da skal logisk nok :-) også posisjonen oppdatere seg. Skikkelig bra app dette.
Jammen har du rett.  Manuell oppdatering av "dører og lys" oppdaterte og datoen på Parkerinsposisjon :o  Men noe kart med posisjon får man ikke >:( Med mindre det er satelitt og utrolig mye snø da ??? ::)
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.

aageaasved

01.11.2016

I perioden 2.-8. november planlegger fabrikken å gjøre
ytterligere oppdateringer på Car-Net-systemet. Dette kan dessverre innebære at
Car-Net-tjenestene blir noe ustabile i denne perioden. Vi beklager på det
sterkeste ulempene dette måtte medføre

SweetThang

Min har ikke virket siden oppdateringen. Håper det blir bedre etter 8 november da. Trenger virkelig den appen nå.
Fornøyd e-up eier.

aageaasved

da har du noe annet feil.virker hele tiden her

Elmo

Virker parkeringsposisjon også @vivjohan ??

Turid Bones

Virket i går, men virker ikke i dag. De burde gjøre dette om sommeren.

aageaasved

Erik Frode Hansen

Har ikke hatt annet en trøbbel med car-net I 2 år, nå er det værre enn noen gang

aageaasved

Celina:
14:04:43     Hei og velkommen til kundeservice. Hva kan jeg hjelpe deg med?

Jeg:
14:05:07     hvor lenge er d før carnet er helt i orden
Celina:
14:06:42     Det kan vi dessverre ikke gi noe tidsestimat på. Vi er i dialog med Car-Net daglig nå for å få de til å finne ut hva som er feilen. Siste vi vet er at i noen tilfeller så er kommunikasjons feilen mellom appen og bilen i selve bilen. For noen har det hjulpet å kontakte forhandler og få de til å se på saken. Men i de tilfellene det ikke hjelper har vi dessverre ikke noe godt svar på hva som er feilen eller hva som kan gjøres med det inntil videre

Elmo

Sitat fra: vivjohan på fredag 04. november 2016, klokken 14:48
da har du noe annet feil.virker hele tiden her
Sitat fra: vivjohan på torsdag 10. november 2016, klokken 14:11
Celina:
14:04:43     Hei og velkommen til kundeservice. Hva kan jeg hjelpe deg med?
Jeg:
14:05:07     hvor lenge er d før carnet er helt i orden
Celina:
14:06:42     Det kan vi dessverre ikke gi noe tidsestimat på. Vi er i dialog med Car-Net daglig nå for å få de til å finne ut hva som er feilen. Siste vi vet er at i noen tilfeller så er kommunikasjons feilen mellom appen og bilen i selve bilen. For noen har det hjulpet å kontakte forhandler og få de til å se på saken. Men i de tilfellene det ikke hjelper har vi dessverre ikke noe godt svar på hva som er feilen eller hva som kan gjøres med det inntil videre

Hmm, hvorfor ringte du kundeservice når alt funker hos deg ???

aageaasved

Elmo

Idag fikk jeg mulighet til å logge inn på APPen med PIN. Men et har jeg jo ikke definert etter den store o
oppgraderigen i sommer så det måtte bli passord igjen >:(

APPen hadde tilsynelatende ikke kontakt med bilen når jeg startet klima. Men jeg lot det være med ett forsøk og bilen ble varm :D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA