Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Instrumentlys

Startet av runyberg, torsdag 10. november 2016, klokken 07:28

« forrige - neste »

DrNox

Eneste fornuftige min app brukes til er å sette på varme før bilen skal brukes, samt og følge med på hvor mye energi som er på batteriet. Liker å se at batteriet fylles med strøm :P
Klimakontrollen fungerer nå 99.9%  :)

geear

Car-net låste seg for meg i går. Møller har sendt saken til Tyskland. Alt den viser er utdatert, rekkevidde, temp, ladestatus, posisjon.. andre som har opplevd?
Kjøreglad skeptiker, praktiker, techfreak og BMW fanboy.

Elmo

Min låste seg og for en ukes tid siden - bare mobil-APPen (Android). Jeg avinstallerte og lastet inn på nytt. Alt OK.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

geear

Dataene på webportalen har også hengt seg akkurat likt, så tviler på det er appen. På navien henger den også på "laster inn" når jrg velger e-greiene under car.
Kjøreglad skeptiker, praktiker, techfreak og BMW fanboy.

DrNox

Alt virker fint her, men ikke kartet som viser hvor bilen min er. Men jeg har ikke gitt tillatelse til CarNet at den koble seg sammen med kalenderen min osv.

Lassie

Sitat fra: gr på fredag 23. desember 2016, klokken 23:50
Car-net låste seg for meg i går. Møller har sendt saken til Tyskland. Alt den viser er utdatert, rekkevidde, temp, ladestatus, posisjon.. andre som har opplevd?

Har det samme her, bilen har ikke hatt kontakt med app eller webportal siden begynnelsen av november.
Sa i fra da bilen var hos Møller ifm service for to uker siden, da måtte de ha inn bilen igjen uka etter så elbil-ekspertene kunne se på den. De beholdt den da noen dager og det var snakk om bytte av kombi-antenne, men fikk bilen tilbake før jul uten at noe var gjort, med beskjed at den måtte inn igjen etter at de fikk tilbakemelding fra Tyskland.
Model X 75D bekr. 15.08.17 (lev.tid 14-28. nov)
Model S 85D, mars 2015
E-Golf, nov 2014
Model S 85, nov 2013

atrus

Etter å ha vært utestengt fra CarNet i 2 måneder, har jeg opplevd en stabil og god tjeneste i rundt 4 uker. Men i kveld får jeg ikke lenger logget meg på. Verken via mobil-app eller nettleser. Er det fler som ikke får kontakt med portalen ?

siforko

Samme hos meg, virker ikke nå
Kjører E-Golf FL300

e-curious

Samme her...

Elmo

Jeg måtte logge inn på nytt, dvs angi passord, på APPen igår.  Men rent bortsett fra det så har Car-Net fungert helt fint for meg i flere uker nå.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA