Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Instrumentlys

Startet av runyberg, torsdag 10. november 2016, klokken 07:28

« forrige - neste »

Dexter

Installerte på nytt. Nå logger den rett inn.

Hermansen

Sitat fra: Dexter på fredag 25. november 2016, klokken 17:01
Installerte på nytt. Nå logger den rett inn.

Samme her, takk for tips

Chivas

Rio

Jeg er alltid logget inn. Bare å trykke på Car-Net-ikonet, så åpner den og oppdaterer verdiene automatisk i løpet av få sekunder. :)
Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

oysts

Kjøpte en brukt 2014-modell før helgen. Var raskt oppe og stå med Car Net appen for iOS og det meste har fungert bra. Litt treg til tider men det løser seg som regel med å lukke appen og starte den på nytt.

Er det mulig å låse bilen via appen? Jeg har ikke funnet denne muligheten...

Øystein

SteinarSun

Du kan ikke låse/låse opp bilen via app, kun status om dører er låst eller ikke...
TM3 LR AWD
x - e-Golf 2017
x - e-Golf 2014

Elmo

Det var én som påstod at han kan låse bilen hvis den er ulåst, men jeg har ikke sett den muligheten på min eUp iallefall.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Vronn

D står i info om appen (i appen) at den har den funksjonen, men mulig d gjelder for annen bil enn egolf eller den muligheten kommer ved en senere oppdatering?

Rio

Lurer på om det gjelder i USA?
Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012

np

Trenger nå hverken brukernavn eller passord, bare går rett inn hver gang (med mindre jeg dreper appen). Den er også blitt mye kjappere med kommunikasjon med bilen (start av forvarming etc.). Noe har skjedd... (iOS)
NP

VW e-Golf (2016)
Tesla Model 3 (Avbestilt)
Tesla Model X 100D (2018)

oysts

Sitat fra: np på tirsdag 29. november 2016, klokken 07:51
Trenger nå hverken brukernavn eller passord, bare går rett inn hver gang (med mindre jeg dreper appen).

Jeg trenger ikke logge inn selv om jeg dreper appen....

Øystein

Rio

Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012

jonrb

Det er vel som for mange andre apper. E-post, Facebook osv.
Helt greit altså.
VW e-up! 2014
VW e-Golf FL 2017
Venter på ID BUZZ

geear

Appen er forholdsvis rask og fungerer godt, ikke noe innloggingstrøbbel etc., men får ikke satt avgangstider fra appen. Det ser liksom ut som at det skal være mulig. Noen som har noe mer info rundt det?

Klarte også bomme på adresse da jeg la inn hjemmeadresse i appen, og den får jeg ikke til å redigere?

iPhone 6 med ios10.
Kjøreglad skeptiker, praktiker, techfreak og BMW fanboy.

SteinarSun

Sendte en klage til Vw i oktober på manglende funksjonalitet og stadige feil, og spurte når CarNet skulle være operativ.
I dag kom det et skikkelig "goddagmannøkseskaft-svar" :

Sehr geehrte(r) Hr. Sundberg,

Zu Ihrer Anfrage

Thema: Car-Net VW EU Service Related - Germany - WVWZZZAUZEW900575 - e-golf (SAK-05013-J8D1)X00002400171[Home Run], vom Wed Oct 05 2016 20:33:04 GMT+0200 (CEST)

erhalten Sie folgende Lösung:

Fahrzeug aus IT technischer Sicht i.O.
Falls Fehler nochmal auftritt, bitte Scrennshot mit Zeitstempel liefern.

Haben Sie Fragen hierzu?

Melden Sie sich gerne telefonisch bei Ihrem IT - Support oder Antworten Sie auf diese E-Mail.

Bitte geben Sie bei jeder Kontaktaufnahme die Vorgangsnummer IM52628373 direkt mit an, damit wir Ihre Information oder Rückfrage schneller zuordnen können.

Wir freuen uns, für Sie tätig gewesen zu sein.

Mit freundlichen Grüßen / Best regards
Service Desk Mobile Online Services

H&D International Group
H&D ITAS Client Services GmbH

im Auftrag von
K-SIOA/6, AMS Mobile Online Services
Volkswagen Aktiengesellschaft
Brieffach 1889
D-38436 Wolfsburg
TM3 LR AWD
x - e-Golf 2017
x - e-Golf 2014

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA