Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Brukt eller ny iOn? (eller elbil generelt)

Startet av MEIERS, onsdag 09. november 2016, klokken 23:41

« forrige - neste »

MEIERS

2011 - C-Zero

pwb

man kan flytte spaken ja, men det skjer ikke noe mer enn det.

kaiat


MEIERS

2011 - C-Zero

Mr. Dk

Har en iOn 2012. Og valgte at gøre som ham "kiwiev" havde vist på YouTube. Og vupti, det virkede som det skulle :-). Desværre var det øverste stykke plastik med de ekstra B og C riller i meget dyr her i Danmark, 1200,- Kr kostede det. Men som sagt, det virker :-)

SUNPWRD

Om noen har lyst å bygge om sin har jeg en komplett girspak/konsoll å selge. Byttet tilbake til den originale Citroën spaken før jeg solgte bilen.
Tesla S75D - Obsidian, AP2, FSD, pano, skinn, 21" staggered turbin, premium, lyd, cold weather

Konebil: Kia Soul EV 2016
2kWp solceller på taket
Ex: Citroën C-Zero 2014 (50 00 km på 3 år)

mehus

Modifiseringen fungerer fint på min C Zero 2012-modell. I 2012 var aller tre modellene levert med lik batteripakke, 88 celler.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA