Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla aksjer

Startet av ..., tirsdag 08. november 2016, klokken 13:25

« forrige - neste »

Stikkkontakt

AutoBild skriver i en test av AE idag at den europeiske utgaven har mer direkte styring og stivere understell. 0-50 km/t på 3,2 sek. 80-120 km/t på 4,5 sek.
i-Pace FE 03.2019-
Ampera-e 06.2017-
e-Golf 01.2015-08.2017
e-up! 12.2013-08-2015
Reservert e-tron(spares til Sportback)
Reservert ID3 1st #8X

Gnilre

Sitat fra: Stikkkontakt på mandag 12. desember 2016, klokken 16:40
AutoBild skriver i en test av AE idag at den europeiske utgaven har mer direkte styring og stivere understell. 0-50 km/t på 3,2 sek. 80-120 km/t på 4,5 sek.
Det samme ble sagt av Opel Norge representanten på Youngstorget. Amerikanere liker mykere oppsatte biler enn europeerne. Med de dårlige veiene i Norge kunne jeg like gjerne fått en Ampera-e satt opp som en Bolt.
Kia Soul EV sept 2014 - aug 2016. Fin langturbil !
Opel Ampera-e levert 19.mai 2017 og solgt november 2017 etter 12.000 km. Beste bilen jeg har hatt.
Vil ha en 4-hjulsdrevet litt stor elbil. Vision eller EQC ?

Ipadjove


Amoss

Sitat fra: Ipadjove på onsdag 14. desember 2016, klokken 00:19


Fra Chevrolet. Produksjon av Bolt.

Ja, så litt interessant ut den delen der en fyr plugger inn ladekabelen for så å bli stående å holde på den som om den skulle vært enn fossilpumpe ;)
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

S4e

Tesla Model 3 LR AWD FSD Hengerfeste
Ecolite ladestasjon

S4e

SitatPeter Christian Küspert, Opel Group Vice President Sales & Aftersales added some personal input on the Ampera-e's roll-out in Europe

"The availability of the Ampera-e will be limited due to a slow ramp-up of production at the Orion plant in Michigan. Therefore, we made a decision to go with a staggered introduction plan going first with the countries that already have some form of EV infrastructure in place or countries that have shown ambition to become EV leaders. This has created the pecking order Norway, Germany, Netherlands, France and Switzerland.

However, we are flexible here and will be able to add countries or change the order at short notice if somebody becomes so attractive because of changed policies for example. Our goal is to have enough capacity by 2018 so that we can offer decent volumes in most European countries.

Our current plan has the Ampera-e being sold by e‑agents selected from the Opel dealer network in all markets, except Norway where it will be sold throughout the entire Opel dealer network as the Ampera-e will soon be Opel's bestseller there."

http://insideevs.com/norway-get-first-bolt-ev-based-opel-ampera-e-june-germany-france-follow/
Tesla Model 3 LR AWD FSD Hengerfeste
Ecolite ladestasjon

Ipadjove



Vet ikke om denne linken fungerer. Test-kjøring av Bolt.


Sverre Grevskott

Bet meg merke i utsagnet: Lå ann til 200 miles rekkevidde, da også med motorvei hastigheter (70 miles/h /110km/t i detroit) Høres jo meget lovende ut! jeg håpet 300km ved litt forsiktig kjøring :D
Opel Ampera E - Bestilt 15.09.16 #57 Quantum Grey fullt utstyrt

knut.aulie


Det er ganske trist når de spør GM representanten hva som er den kuleste tingen med bilen og han sier "DET DIGITALE BAKSPEILET" [emoji24]

Ipadjove

Jepp enig. Og 360-kamera. Håper vi får noe snacks som ikke de får :p

knut.aulie

Vi får stivere fjæring.....

Og DAB+ [emoji55]

Ipadjove

Ja :) Og regnsensor. Men håper på enda mer snacks :p

Jakal


Stigzy

Den har vært på youtube siden 28. oktober ;) Vet ikke hvor grensen for å kalle ting ny er, men i vertfall ikke fersk! :)
* Tesla Model S 85D 18.11.17
* Opel Ampera-E Amber 06.06.2017 - SOLGT
* Nissan Leaf Sølv Metallica levert 5/12-2011 - SOLGT

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA