Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Gratis Supercharging for Model 3?

Startet av elskertesla, tirsdag 08. november 2016, klokken 07:48

« forrige - neste »

elskertesla

Laget et album av Chevy Bolt bilder jeg har kommet over:

http://imgur.com/a/azv2e

Synes bilen ser utrolig bra i svart. Hvilke tanker har dere?

TM

Håper det blir andre setetrekk enn de som er vist på bildene. Litt for lyst etter min smak, så jeg håper det blir et alternativ med mørk grå antrasitt.

elskertesla

Jeg la til et bilde som viser svart interiør nå.

TM

Sitat fra: elskertesla på tirsdag 20. september 2016, klokken 13:03
Jeg la til et bilde som viser svart interiør nå.
Takk. Forøvrig enig at bilen tar seg godt ut i sort. Men personlig vil jeg nok velge grå eller blå metallic. Og helst med mørke grå eller sort stoffseter hvis det blir tilgjengelig. Så forresten at i førproduksjonen var det hardplast dashbord. Det håper jeg det gjør noe med for den endelige utgaven.

e-Golf

Tusen takk for bildesamlingen!
Men; ettersom jeg forstår så er bilen en 5 seter, men er det ikke nakkestøtte i midten bak? Klarer ikke å se det utav bildene. Det kan selvsagt være at det er pre-production biler som ikke har, eller at det er en fiffig løsning på dette.
Ampera-e levert 27.06.17

Tesla model 3 reservert 1/4-16
Tesla model X - Kansellert

Hevet vrakpant på en -95 modell bensinbil som egner seg mest som spiker

Ipadjove

elskertesla

Sitat fra: e-Golf på tirsdag 20. september 2016, klokken 17:22
Men; ettersom jeg forstår så er bilen en 5 seter, men er det ikke nakkestøtte i midten bak? Klarer ikke å se det utav bildene. Det kan selvsagt være at det er pre-production biler som ikke har, eller at det er en fiffig løsning på dette.

Merkelig. Har ikke sett det før nå. Det kan da umulig være lovlig å selge bilen i Europa/Norge uten nakkestøtte?

knut.aulie

Selv om det ser ut som de har droppet glasstaket, håper jeg virkelig ikke det. Ser utrolig kult ut [emoji7]

Sent from my iPhone using Tapatalk

kaiat

Sitat fra: elskertesla på tirsdag 20. september 2016, klokken 17:47
Sitat fra: e-Golf på tirsdag 20. september 2016, klokken 17:22

Merkelig. Har ikke sett det før nå. Det kan da umulig være lovlig å selge bilen i Europa/Norge uten nakkestøtte?

Hvis dere sammenligner USA-Leaf med Europa-Leaf, vil dere se det samme. USA-Leafen har ikke nakkestøtte i midten bak. Det er en del ulikheter i europeiske og amerikanske kjøretøystandarder, og dette er tydeligvis en av de...

S4e

Tesla Model 3 LR AWD FSD Hengerfeste
Ecolite ladestasjon

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA