Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Nedfellbare seter for andre seterad er lansert!

Startet av prophan, mandag 07. november 2016, klokken 12:06

« forrige - neste »

prophan

Sitat fra: Christopher Neumann Ruud på mandag 02. oktober 2017, klokken 13:02
Sitat fra: prophan på mandag 02. oktober 2017, klokken 11:54
Hva er siste versjon av software nå? Etter at bilen min feilet å oppdatere på har den ikke prøvd å oppdatere på nytt, jeg frykter for at jeg er nå bak flere versjoner.
Må bilen inn til service for at den skal starte oppdateringer igjen? Noen som har erfaringer med oppdateringer som har gått galt og om bilen prøver igjen senere?

2017.38 f87c64d5

http://ev-fw.com/track-reports.php

Jeg sitter personlig fortsatt fast på 2017.32.6 ca28227
Siste oppdateringen på 2017.34 var lastet ned, men fikk feilmelding under oppdateringen. Bilen har da ikke gitt beskjed om noen oppdateringer siden og jeg er fremdeles stuck på 2017.32 .. kjørte innom Tesla Minde noen uker siden for å teste ut teorien om raskere oppdatering hvis den var ved en SC, men no luck ennå. Er det et nr jeg kan ringe for å be dem stille diagnose, kanskje bilen min ikke vil oppdatere lenger grunnet forrige feilmelding?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Tesla Model X90D - Produsert juli 2017
Midnight Silver
6 seter hvitt "skinn"
Alt utstyr inkl FSD opsjon

sjokomelk

Sitat fra: prophan på fredag 13. oktober 2017, klokken 16:03
Er det et nr jeg kan ringe for å be dem stille diagnose, kanskje bilen min ikke vil oppdatere lenger grunnet forrige feilmelding?
Tesla Support: 80011093 eller 23960285.
https://www.tesla.com/no_NO/support/customer-support-roadside-assistance
Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17
Har fortsatt en 2013 Opel Ampera med OVMS
Reserverte Tesla Model 3 17.01.17

prophan

Sitat fra: sjokomelk på fredag 13. oktober 2017, klokken 16:42
Sitat fra: prophan på fredag 13. oktober 2017, klokken 16:03
Er det et nr jeg kan ringe for å be dem stille diagnose, kanskje bilen min ikke vil oppdatere lenger grunnet forrige feilmelding?
Tesla Support: 80011093 eller 23960285.
https://www.tesla.com/no_NO/support/customer-support-roadside-assistance
Takk for nummer. Ringte og d var n hyggelig jente som gikk igjenom loggen. Ved oppdatering vil programvaren sjekke igjennom nesten alle sensorene i bilen. Hvis d r noen som ikke responderer eller sender feilmelding vil oppdateringen velge å melde at oppdatering feilet fremfor å oppdatere og ikke vite hvilken effekt dette vil ha på sensoren. Tydeligvis var det en sensor på en av falkedørene som ikke responderte. Dermed må bilen inn til service før den kommer til å kunne få nye oppdateringer. Tenker j må belage meg på lang ventetid da Tesla Kokstad har ikke hatt tid til å svare på andre ting med bilen.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Tesla Model X90D - Produsert juli 2017
Midnight Silver
6 seter hvitt "skinn"
Alt utstyr inkl FSD opsjon

o.b.lix

Kokstad har hatt et enormt press på seg på utlevering av nye biler før kvartalsslutt. Da har de ikke hatt tid til å ta seg av mye annet, men nå har de tid igjen, prøv gjerne å kontakte de på nytt.

Og om anledningen byr seg, får du kjapt hjelp om du kan stikke innom.
«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»

2017 Tesla model X 90D (Ap2.0) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA