Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Nye e-Golf som bil nr 1 ?

Startet av Myrvang, tirsdag 01. november 2016, klokken 19:55

« forrige - neste »

Myrvang

Tok 7 uker før den første parkeringsbulken kom. Leit. En svart bil som har smelt døra inn i min v. bakdør og lager en god og deilig bulk. Ikke lakkskade, så får fikset det med smartrepair, men likevel kjipt.

Sent fra min SM-G361F via Tapatalk

2020 e-NV200 7-seter
2014 e-NV200 5-seter til salgs
2011 Mitsubishi i-Miev
2015 Leaf Tekna   Vraket i Sinsenkrysset 2018
2011 i-On

medic.66

Jeg tolker det som at den svarte bilen har stukket av uten å legge ned noe beskjed til deg. Dette er så kjedelig og frekt. Man er jo pukka nødt til å kjenne at man dulter bort i en annen bil. Håper du får fiksa dette på en grei måte uten alt for stor kostnad.
Evje

Hvit Leaf Tekna, levert 31. mars 2014.

Hvit Volvo V90 CC 18 modell til langtursbil og trekking av tilhenger.

BobbyBrown

Det er så utrolig irriterende! Jeg har en solid bulk i skiltet foran. Tipper noen har rygget inn i det med slepekroken ellerno. Heldigvis ingen skader bak, men ser litt pussig ut:/

Einar_S

Kondolerer.
Jeg hadde en lav 2-dørs doning før. Det betyr at dørene var hakket mindre enn låvedører. På en vanlig supermarked parkeringsplass var det C-moment i turn å snike seg ut av bilen så jeg fikk vanen av å parkere lengst ute på plassen og ta turen som dagens trim. Den vanen sitter fortsatt i. Det anbefales.
2020 Jaguar I-Pace HSE.
1963 Alfa Romeo Spider, 1986 Maserati Spyder, 1988 Volvo Bertone.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA