Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla Companion - Windows Phone/RT/Pro 8 App

Startet av Callah, lørdag 29. oktober 2016, klokken 10:00

« forrige - neste »

Callah

Heisann godtfolk

Har lenge lurt litt på om man kan skaffe seg programvare og utstyr til å oppdatere firmware og software på bilen. Har en 2014 mod som skulle hatt en liten software og kanskje firmware oppgradering med på kjøpet. Tror VW tar seg gode summer fir å plugge opp bilen og trykke "neste, neste og OK" mens de jobber på andre biler.

Hva koster slikt utstyr og hvor kan man finne oppdateringsfiler i så fall :)

Gjerne også legg ved priser dere har fått oppgitt av forhandler på oppgradering av software og firmware på bilen hvis dere har vært gjennom prosessen!

Ha en ellers flott Lørdag.

SteinarSun

Sitat fra: Callah på lørdag 10. september 2016, klokken 17:50
Heisann godtfolk

Har lenge lurt litt på om man kan skaffe seg programvare og utstyr til å oppdatere firmware og software på bilen. Har en 2014 mod som skulle hatt en liten software og kanskje firmware oppgradering med på kjøpet. Tror VW tar seg gode summer fir å plugge opp bilen og trykke "neste, neste og OK" mens de jobber på andre biler.

Hva koster slikt utstyr og hvor kan man finne oppdateringsfiler i så fall :)

Gjerne også legg ved priser dere har fått oppgitt av forhandler på oppgradering av software og firmware på bilen hvis dere har vært gjennom prosessen!

Ha en ellers flott Lørdag.
Meg bekjent finnes ikke dette, det er solgt så passe få e-golf i land hvor man gjerne deler slike filer.
Du må sannsynligvis ha orginalverktøy fra VAG for å få endret firmware.

Du kan gjøre mye gøy med VAG-Com(VCDS), men dette er kun omkoding av moduler og kodelinjer som allerede ligger i bilen.
TM3 LR AWD
x - e-Golf 2017
x - e-Golf 2014

Lasse Nessøe

Dette har jeg også spurt Møller om. Har en 2015 mod som jeg gjerne vil ha looken til 2016. I 2016 mod er det en del blå detaljer i Infotainment som jeg ikke har i 2015 mod. Matcher temaet på bilen bedre syns jeg, men Møller påstår det ikke er mulig å oppdatere firmware...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA