Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: IKEA-tur!

Startet av Bidda, tirsdag 25. oktober 2016, klokken 10:41

« forrige - neste »

o.b.lix

Sitat fra: Voll1 på lørdag 10. september 2016, klokken 18:05
Jeg har også ubalanse i skivene. Merkes lite, men ranger ville ikke gjøre noe. Sjekket litt ekstra i dag og ser da at en skive har  noe som likner "sprekker".

Få sendt bildene til Tesla, dette må være prioritert fiks.
«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»

2017 Tesla model X 90D (Ap2.0) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

Lynet

De skivene bør du kun kjøre til verkstedet med. I verste fall kan den dele seg og føre til at hjulet låser seg i fart.
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Muffinman

Blir slikt avdekket i en teknisk kontroll får du ikke kjøre videre. Og det er med god grunn.

Spinner

Sitat fra: o.b.lix på lørdag 10. september 2016, klokken 21:07
Sitat fra: Voll1 på lørdag 10. september 2016, klokken 18:05
Jeg har også ubalanse i skivene. Merkes lite, men ranger ville ikke gjøre noe. Sjekket litt ekstra i dag og ser da at en skive har  noe som likner "sprekker".

Få sendt bildene til Tesla, dette må være prioritert fiks.
Absolutt! Da jeg sendte bilde av mine løsnede park-brems klosser som lå å skranglet inne i bremseskjoldet (!), ble jeg bedt om å komme på dagen. Slike problemer tar de meget seriøst.

Voll1

Tesla tok kontakt i dag morges, og nå vil den aktuelle skiven bli byttet i morgen.  :-)
Model S  2013-2018
Model X  2017-

Bidda

Oppfølging på onsdag og skjold satt på samt nye klosser på alle hjul. Ikke byttet skiver.
Eid 69 biler totalt, hittil i livet. 54 av de har vært Citroën. Ikke bruktbilselger av yrke....
Tesla 2017 X75 AP2+FSD silver
Hyundai Kona 2020 dark knight
TMY og CT reservert

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA