Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Jordfeilbryter B - også i andre land?

Startet av Steffen Grøhn, tirsdag 25. oktober 2016, klokken 01:44

« forrige - neste »

Steffen Grøhn

Hei. Ser at andre brukere her har skrevet at de har bestilt skistativ til sin model x. Jeg har fått beskjed om min kontaktperson i Tesla (Bergen) at dette ikke finnes, så jeg får ikke bestilt det. (Prøvde å bestille nå før jeg får bilen, i håp om å få det til prisen de har brukt i konfiguratoren på sykkelstativ, 1700 kr).

Rico

Du må nok bestille hengerfeste og f.eks en slik:  http://www.webshop.nts.no/Bilsystemer/Skistativ/Skiholder-til-hengerfeste-Exclusive-Ski--Board/g596.596i16699

Det feste for skistativ får man ikke bestilt lenger. Så vidt jeg forstod så var det heller ikke selve skistativet, kun en anordning (ikke typegodkjent som hengerfeste) for påmontering av typen (eller lignende) stativ jeg linker til over.

Steffen Grøhn

Ok. Hadde vært greit om Tesla kunne samarbeidet med de beste leverandørene, slik at man kunne bestilt det gjennom Tesla.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA