Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Endringer / Forbedringer på Model X

Startet av Elbella, mandag 24. oktober 2016, klokken 15:57

« forrige - neste »

Elbella

Kunne tenkt meg å byttet ut det gule stygge kjørelyset med en led lyspære som gir et hvitt fint lys. Et så enkelt inngrep vil gi et mye bedre og moderne lys og bilen vil få en helt annen "look" på godt norsk. Er det noen som har byttet lyspære på disse grøfte/tåkelysene? Slik jeg ser det så virker det veldig enkelt å bytte på venstre siden men på høyre siden virker det svært vanskelig å komme til. Noen som har erfaring med dette? Må man gjøre det fra undersiden muligens? Tenkte også å bytte ut skiltlys og kupé lys men det virker å være en smal sak. Forøvrig tre uker siden jeg kjøpte meg elbil nå og må bare si at jeg er helt forelsket! Veldig veldig fornøyd med komfort og all over på min Tekna, og bil nr 1 har omtrent ikke blitt brukt siden.

Sele

Elbella

Takker så mye for svar! Var til god hjelp den linken der.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA