Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Nye E-golf

Startet av Amoss, lørdag 22. oktober 2016, klokken 22:42

« forrige - neste »

JorgenM

Vi også :)

Etter at vi kjøpte i3 i 2015 begynte vi å hate fossilbilen vi måtte bruke for å få med våre 3 barn. Planen var å vente på 5-seters elbil fra BMW, men når tyktene sier 2021 så ble det alt for lenge å vente og vi valgte en Model S.

Familie og venner var raske med å spørre "skal dere ha BARE elbil?".
Eh... JA, hvorfor ikke? :)

Og ungene digger elbil (eller strømbil som de kaller det da)
i-Pace levert 04.07.2019 - 2013 Tesla S P85 (solgt) - Nitrox EL go-cart - BMW i3 (solgt)

02jan

Hvorfor skal ice bilene kastes , jeg beholder mine så lenge de dekker oppgaver elbilen ikke er laget for. God plass, praktiske, 4x4 og hengerfest ( model X dekker dette, men for stor og dyr for mitt behov).

Skulle jeg solgt videre Bensinbilene, ville noen andre hatt mulighet til å kjøre rundt med disse, og jeg måtte kjørt rundt i en tesla X + en annen elbil, da vi har behov for 2 biler.

Min far ,søster og bror måtte også kjøpt seg hver sin tesla X , da de av og til låner min 4x4 med hengerfeste, da de kjører små kompaktbilen til vanlig.

Kjører 99% el, skulle jeg klart meg med en bil og ikke råd til X, kunne jeg gjerne gått over til brukt land cruiser, Xc90 så får jeg en alt i et bil.

Mine eldste hobby biler ,et laget som elbil på 70 tallet, ser for meg at det kommer industri i forhold til å konvertere eksisterende biler til el på et tidspunkt.

Klarer heller ikke kjøre mer en en bil av gangen...

Tesla CyberT dual AWD - reservasjon 1127xxxxx
Bmw i3 fra juli 2014 - solgt juni 2019 :(

2019 - Gjøvikbanen/Scott spark
2016 - folkevogn Passat alltrack diesel
1981- Jeep CJ-7 4.2 Renegade
1969 - BMW 1600-2
1997' hengerfeste C4 2.6 Avant quattro - lånt ut til far.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA