Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Restoring a demolished Think

Startet av honning57, lørdag 15. oktober 2016, klokken 08:27

« forrige - neste »

honning57

Hentet ny i3 94 hos Bilia i dag, og logget etter hvert inn på ConnectedDrive. Fulgte hele prosedyren og fikk alt til å spille (dog veldig treg respons på kommandoer til bilen).
Senere i dag registrerte sønnen min seg som bruker, og fikk etter litt plunder det samme til å fungere. Men da var jeg plutselig ute (ingen bil koplet til, remote services deaktivert).
Og så snart jeg forsøker å reaktivere og registrere meg på nytt, faller sønnen min ut med sin telefon.

Alt dette gjør at jeg må spørre: Takler denne tjenesten kun å koples mot en bruker/ en smartphone?

JorgenTi

Vi bruker samme brukernavn og passord på begge telefonene, da kan du ha flere logget på samtidig. Tror det kun kan være én konto til bilen...

Sent fra min D6603 via Tapatalk


LMOR

En bil kan bare ha en eier, noe som er naturlig. Så hvis du uansett vil gi tilgang til alt, så bør det ikke være noe problem å dele passord.
Jeg har 3-4 som bruker samme konto samtidig.
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)


JorgenM

Treg respons på kommandoer er nok helt normalt på i3. 30-60 sekunder fra du f.eks låser opp via mobil til bilen gjør det.
i-Pace levert 04.07.2019 - 2013 Tesla S P85 (solgt) - Nitrox EL go-cart - BMW i3 (solgt)

rmrsr

Som andre allerede har svart - kun 1 bruker per bil.

Tregheten i åpning etc. kommer av at kommandoene sendes via servere sentralt i BMW, og deretter tilbake til bilen. Responstiden kan variere.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA