Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hjelp til sylfersk med batteritrøbbel

Startet av Caspar, lørdag 06. november 2010, klokken 08:11

« forrige - neste »

elektrolux

One more sin bil ser ut til å ha hatt G og D blokker satt sammen med korte vannslanger og korte strømskinner.

Batterikassen inneholder ikke BMS, kun en AMP hurtigkobling, og alle releer sitter under dasj bordet. Bilens Chassis er besj, ikke sort.

Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

hens

#16
Biler med beige chassi og skinner på batteri er prototyper, eller før preserie, laget for hånd i 1997- 98. Hvilken farge og nummer? er det chassinummer i frontvinduet?
Disse bilene ble laget uten galvanisering, og trenger grundig tectylimpregnering for å vare.
Oslo. 300.000 kilometer med Think, Kewet og annet.  -Sølvreven, 100 km/time med Kewet.  -Isbjønn, Kewet, første elbil på 80 grader nord? Har blitt kjørt på  Svalbard. "Hoppetussa" Subaru van 4-hjulsdrift ombygget med jetflystarter til eldrift.  94.000 kilometer på Think-originalpakken. Nå 19 luftkjølte blokker fra '95. Think Traveler elassistert sykkel.   http://www.austinev.org/evalbum/807 og http://www.austinev.org/evalbum/809

OneMore

Sitat fra: hens på mandag 01. november 2010, klokken 20:28
Biler med beige chassi og skinner på batteri er prototyper, eller før preserie, laget for hånd i 1997- 98. Hvilken farge og nummer? er det chassinummer i frontvinduet?
Disse bilene ble laget uten galvanisering, og trenger grundig tectylimpregnering for å vare.

Heisan, det skal jeg se etter ! Kan i det minste bekrefte at det er rust tilstede  :'(
Den har også hjemmelaget vann/inspeksjonluke. Ser nærmest ut som det bare er grunning på den.
Di forskjellige batteriblokkene kan ha kommet av bare vanlig utskiftning?

Den kommer på veien igjen...  Mulig jeg ber tilsynet om å få bytte ramma for å spare toll og avgifter på den...haha!
Har blitt noen THINK ja, vil gjerne bytte til meg 5 dørs SAXO. Utfører batteritesting!
Skrur også på 2 stk Cruzin Coolers!

hens

Oslo. 300.000 kilometer med Think, Kewet og annet.  -Sølvreven, 100 km/time med Kewet.  -Isbjønn, Kewet, første elbil på 80 grader nord? Har blitt kjørt på  Svalbard. "Hoppetussa" Subaru van 4-hjulsdrift ombygget med jetflystarter til eldrift.  94.000 kilometer på Think-originalpakken. Nå 19 luftkjølte blokker fra '95. Think Traveler elassistert sykkel.   http://www.austinev.org/evalbum/807 og http://www.austinev.org/evalbum/809

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA