Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: 4G oppgradering i model S

Startet av Djur1, tirsdag 11. oktober 2016, klokken 15:38

« forrige - neste »

Djur1

Har egolf.

Må en punge ut til AR for å komme seg over fjellet?
Har ladet på forum tidligere og det funker fint!
Model S P85 solgt

e-golf 16

Signature x - kansellert

Model 3 bestilt

TorS

Det er mulig å kjøre via Bismo (Skjåk), Geiranger, Molde, Valsøytunet, Orkanger, Trondheim, men det er 240km lengre og 3 ferger så det er ikke lønnsomt på noen måte.

Kjøp månedsabonnement (400,-) hos AR og lad på Lillehammer, Dombås, Hjerkinn og Fagerhaug så er du nede i 50,- / lading.
i3 fra 29.10.2014, Ålesund

lxm

Sitat fra: Djur1 på mandag 22. august 2016, klokken 00:50
Har egolf.

Må en punge ut til AR for å komme seg over fjellet?
Har ladet på forum tidligere og det funker fint!

Hvis du kun tenker hurtiglading, så ja!
Kjører White Pearl/black Tekna 2018
Melhus, Sør-Trøndelag

Djur1

Kan jeg kjøre
Gjøvik-ringebu-tynset-berkåk-hell?

Casen er her friisvegen fv 385. Ser ut som en klarer det med 11% igjen ifølge greenrace...  Syk stigning...

Da unngår jeg arctic roads samtidig som det ikke blir noe særlig lengre...
Model S P85 solgt

e-golf 16

Signature x - kansellert

Model 3 bestilt

TorS

Det er ikke hurtiglader på Tynset så vidt jeg kan se. Grønn kontakt har en 22kW Flexilader på Tynset, men det gir kun maks 16A/3,6kW på Golf.
i3 fra 29.10.2014, Ålesund

Djur1

::)

Stemmer, så inntil AR går konkurs så får en bare bite i det sure eple...
Model S P85 solgt

e-golf 16

Signature x - kansellert

Model 3 bestilt

epsilone6

Det ja, ellers skal jo Fortum ha bygget ut ladestrukturen i Østerdalen innen 1. november, så en mer spiselig løsning er uansett på trappene

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA