Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Software v8.0

Startet av Frode Hjelmerviken, mandag 10. oktober 2016, klokken 21:23

« forrige - neste »

Frode Hjelmerviken

#15
då er bilen 1 år og kjørt nesten 16000km lokalt her i norges tetteste bomring. er kjempefornøyd med lille trillingen. lader en del gratis på jobb. helt utrolig bra fornøyd med den. skal inn på førstegang service i nær tid nå. pris var 2400.- på merkeverksted.



1998 Opel corsa B "blueberry" showbilen http://www.tv2.no/a/3562556/
2014 Citroen C4 Grand Picasso intensive
2016 Mitsubishi i-Miev

Beamer Screamer

Bra å høre at du er fornøyd med trillingen din! Jeg synes også det er en kjempebra bil - tatt i betraktning hva man får for pengene. Overraskende god plass, artig å kjøre, billig i drift, pålitelig, tilstrekkelige ytelser. Den oppleves som kjappere enn det den er (ca 14 sek 0-100) noe som bl.a. skyldes at den ER helt ok kjapp i typiske by/forstadshastigheter. Litt digg følelse å ikke ha betalt for mer enn det man trenger på en måte.

Det eneste jeg har å utsette på den er manglende klokke, termometer, vidvinkelspeil samt at originaldekkene har ganske dårlig grep på vått føre, men det er jo bare å tilpasse kjørestilen.

Jeg ser vi har samme nr1 bil. Jeg synes faktisk trilingen har bedre fjæringskomfort i lave hastigheter enn vår 2017 Citroen Grand C4 Picasso (med 18").
2014 Peugeot iOn med største motor og ALT utstyr (dvs. gulvmatter, parkeringsvarmer og ettermontert navi...)
2017 Fossil med største motor og alt utstyr

Frode Hjelmerviken

citroen picassoen er eg kjempefornøyd med. kjøpte den med en gang den kom i butikken. hadde jeg ventet litt kunne jeg fått nordic edition bilene i stedet. har 18" på den jeg og men fant endelig dekk som fikk ned veistøyen. gikk for 225/40-18 good year eagle F1 assymetric. anbefales.

miev er helt kanon. blir brukt så og si 80% av all bilbruken i hus.
1998 Opel corsa B "blueberry" showbilen http://www.tv2.no/a/3562556/
2014 Citroen C4 Grand Picasso intensive
2016 Mitsubishi i-Miev

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA