Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Software v8.0

Startet av gamleboyen, lørdag 08. oktober 2016, klokken 14:09

« forrige - neste »

gamleboyen

Har fått tilbud fra elektriker for lader fra salto, med stolpe og fundament. Nå er jo denne stolpen gedigen, ihvertfal breddemessig, men den er også ganse høy så vidt jeg har forstått. Hverken eletrikeren eller salto selv opplyser hvor høy den faktisk er, så da lurer jeg på om det er noen som vet det her?

Prisen jeg har fått for stolpe+fundament+installasjon var også ganske høy, nesten like dyr som bare laderen+installasjon.

TB

Kjenner ikkje Salto stolpe - har fått pris på Zaptec stolpe, uten mva og "boks":

- Enkel stolpe 5 000 ,-
- Dobbel 7 500
- Kvadruppel 10 000,-

Står ingen mål på denne stolpe heller...
Lørenskog
Hyundai KONA electric 2019 ( venteliste 2017 - 2019)
Citroen C-Zero 2012 med OVMS - 97 000 km - solgt 2019

gamleboyen

Tiludet mitt var vel på ca 10000 eks moms for fundament, søyle, lys og tak som salto leverer.

tutti

Sitat fra: gamleboyen på onsdag 17. august 2016, klokken 14:20
Har fått tilbud fra elektriker for lader fra salto, med stolpe og fundament. Nå er jo denne stolpen gedigen, ihvertfal breddemessig, men den er også ganse høy så vidt jeg har forstått. Hverken eletrikeren eller salto selv opplyser hvor høy den faktisk er, så da lurer jeg på om det er noen som vet det her?

Prisen jeg har fått for stolpe+fundament+installasjon var også ganske høy, nesten like dyr som bare laderen+installasjon.
Jeg har ikke målt høyden Salto stolpen selv, men brukt den mye. Tipper den er ca. 150 cm. Vi hadde flere doble stolper som kostet oss ca. 21 000 pr ladepunkt ferdig innstallert med 16A uten fast kabel og med lys på toppen. Vi måte da grave 20 m og asfaltere etterpå (inkl. i prisen).

Her i Oslo dekket kommunen ca. 50% av kostnadene våre.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA