Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Software v8.0

Startet av moby666, lørdag 08. oktober 2016, klokken 13:04

« forrige - neste »

Ionisert

VIN kom noen dager etter, men nå er den vertfall eeendelig på tur hitover.
Har også fått en forventet leveringsdato. Din selger som skal ha kontroll på dette ja.  :+1:

Det vil vel si at Bolk Februar er ferdig produsert og at Bolk Mars er i gang,
så kommer det kanksje ann på farge og spesifikasjon på hvor i bolken din blir produsert. (virker det som)

IvarU

Hva ble forventet leveringsdato da? Vil vel anta at jeg kanskje kan forvente ca 1 mnd etter dette igjen...
Hyundai Ioniq - bestilt, venter i spenning

Zimon

Var på Birger N. Haug Økern i går og bestilte min første el-bil. Valget falt på Ioniq EV med Marina Blue. Ifølge så har jeg forventet levering april/mai/juni. Ifølge hans opplysninger så skal den ankomme Drammen Mars 2018, så til understellbehandling og klargjøring hos BNH (de har ikke vært fornøyd med den sprutingen de gjør på kaia i Drammen, så de tar den jobben selv ifølge selger). Men selger sa at det ofte er forsinkelser så han sa at Mai/Juni så er vi sikre og er den klar før er det bonus.

Blir spennende å starte en ny epoke her å gå fra Diesel på min Focus stv 1,6 TDCI 2008 modell til elektrisk. :)
Hyundai Ioniq EV (utlevert juni 2018)

Bosted - Flateby, Enebakk kommune.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA