Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Software v8.0

Startet av moby666, lørdag 08. oktober 2016, klokken 13:04

« forrige - neste »

Inop

SitatPasser bra iom at jeg krasja audien i går

Huffda! Alvorlig eller?
Tesla Model 3, tidligere Ioniq, eUp og Leaf eier. Base i Bærum, Akershus.

Yoak

Mest pinlig. Skulle sjekke GPS og kjørte på en annen bakfra. Var i kø, så bare 15 km/t. Radiatoren røyk da han hadde henger feste

muddy83

Sitat fra: Yoak på tirsdag 13. desember 2016, klokken 13:30
Min skulle ankomme Drammen 5.12, ble så oppdater til 12.12. Fikk Mail nå at bilen har reservert transport til forhandler i Drammen 16.12.
Passer bra iom at jeg krasja audien i går :(

Jeg fikk samme beskjed angående ankomst, men har ikke hørt noe. Måtte sjekke dette selv med Autolink. Det gikk veldig veldig fort for din del! Ut fra det jeg leser ellers her på tråden, så var du heldig (med levering av ny bil i hvert fall).

Yoak

Takk.
Ja den har transport til forhandler fredag, så må de klargjøre. Får den vel til uken da håper jeg

versus13

Da har jeg blitt oppringt av forhandler og får endelig utlevert bilen min på torsdag. Hvit med alt utstyr
Forhandler hadde flere biler inne nå mest svarte og hvite, så da er det flere som får glede av ny bil snart

marnyla

Da fikk jeg endelig min bil. Altså 15 dager etter den ankom Drammen. Jeg er superfornøyd så langt!! Enig at det er liten takhøyde bak (har soltak). Jeg er 175 og passer egentlig perfekt der bak. Ser ut som den er laget etter asiatiske høyder! ; )

Ny til Elbilverden.
Venter min Hyundai Ioniq den 25.November!

fredriks

Gratulerer! Jeg får vente til Q2 2017 med min da, men den som venter på noe godt osv :)
2017 Hyundai Ioniq levert 07.17.
Din Model Din Model 3 ble reservert 01/04/2016.

Elmo

Sitat fra: fredriks på søndag 18. desember 2016, klokken 11:25
Gratulerer! Jeg får vente til Q2 2017 med min da, men den som venter på noe godt osv

Den som har ventet forgjeves, har ikke ventet lenge nok . . . mener du ;D
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Frissy

Hvis man bestiller nå, hvor lang leveringstid bør man regne med?

JPV

Bestilt ca. 20/10 hos Scanauto i Bergen, bekreftet levering lillejulaften. Ålreit julepresang :)
Ioniq Electric, hvit, teknikk, skinn
Forventet til Norge 10.12.2016

rolandvg99

Sitat fra: Frissy på tirsdag 20. desember 2016, klokken 21:29
Hvis man bestiller nå, hvor lang leveringstid bør man regne med?
Mai-juli var det jeg fikk beskjed om.
"I like soul with a capital S"

Huskestue

Sjekk rundt.

Jeg sjekket med diverse forhandlere i forrige uke fikk bil levert i dag!

Det er nok noen som har trukket seg på grunn av sen levering...


HPSE

Sitat fra: JPV på tirsdag 20. desember 2016, klokken 21:40
Bestilt ca. 20/10 hos Scanauto i Bergen, bekreftet levering lillejulaften. Ålreit julepresang :)

Farge og utstyr? Bestilt på Scanauto eg og :)
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

JPV

Sitat fra: HPSE på tirsdag 20. desember 2016, klokken 23:38
Sitat fra: JPV på tirsdag 20. desember 2016, klokken 21:40
Bestilt ca. 20/10 hos Scanauto i Bergen, bekreftet levering lillejulaften. Ålreit julepresang :)

Farge og utstyr? Bestilt på Scanauto eg og :)

Hvit, skinn, teknikk. Måtte ta hvit, eneste de hadde igjen for leveranse i år. Får heller vaske bilen oftere  ;D
Ioniq Electric, hvit, teknikk, skinn
Forventet til Norge 10.12.2016

Pondus

Vi bestilte bil 7 oktober og fikk vår levert 15 desember. Fikk ved bestilling beskjed om at bilen skulle komme i begynnelsen av desember, så det stemte bra.
For en som ikke har eid el-bil før så må jeg si at overgangen fra bensin til el har vært særdeles enkel. God konfort, bra lydanlegg og ganske fine kjøreegenskaper (dekkene må kjøres inn, er litt glatte) gjør dette til en fin opplevelse. Utfordringen kommer nok nå i jula når vi skal på tur fra Ås til Kragerø.
Hyundai Ioniq, hvit m. skinn og soltak

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA