Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Software v8.0

Startet av moby666, lørdag 08. oktober 2016, klokken 13:04

« forrige - neste »

edakcots

Da fikk jeg plutselig mai som levering
Top 10 world statistics Carwings i km og trær:)
Leaf 2014 Tekna DMG
Tesla Model S 85 sort med "alt"
Renault ZOE grå intens
Tesla Model S 85 D 4x4 i bestilling
Importerer og driver kun med elbil, begynte i 2007

Inop

Du kan jo ta en ringerunde til forhandlerne. Det hender noen kansellerer bilen sin og da blir det plutselig en bil ledig mye før.

Slik jeg har forstått det vil ikke andre som venter på tilsvarende bil få denne bilen. De selger den heller til førstemann for å slippe masse papirarbeid.
Tesla Model 3, tidligere Ioniq, eUp og Leaf eier. Base i Bærum, Akershus.

HPSE

Mener eg leste i går eller i forgårs enten her på forumet eller på en facebook gruppe at det var en forhandler i narvik (er vel ikke så mange der...) som hadde en ledig pga avbestilling. Vet ikke om den ennå er ledig eller om det i det hele tatt er aktuelt å reise til narvik for å hente. Mener det var en sølv.
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

Yoak

Jeg ringte rundt å fant en som var på en båt, hos en forhandler.
Desember levering i stedet for mars.
Så det finns muligheter vil jeg tro

eldaddy

ENDELIG bekreftelse. Bil på båt. Antatt Drammen 23.12

Hyundai Ioniq EV - 20.1.2017
Audi A4 Avant 1.8T 2005
Audi A4 Sedan 2.0 2001 - solgt
Audi A3 1.6 Kombi 1998 - solgt
Volvo 340 Kombi - solgt
BMW 316 Sedan 1.6 1989 - solgt
BMW 316 Sedan 1.6 1987 - solgt

HPSE

Sitat fra: eldaddy på torsdag 10. november 2016, klokken 19:55
ENDELIG bekreftelse. Bil på båt. Antatt Drammen 23.12

Hvilken farge & utstyr? :-) Kanskje den er på samme båt som min. Min bil er forventet hos forhandler i Bergen rundt 30 desember. Vet du hvilken båt den er på?
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

Jorgen86

Bilen min kom til forhandler i dag, levering over helga
Første Elbil bestillt 26.09.16 Hyundai Ioniq polar white med teknikk og skinn, levert 15.11.16
Bosted Jevnaker, Pendler til Oslo.

tuono

Fullstendig objektivt og nøkternt (yeah...right!) fra en som henta sin bil i dag: Du har noe å glede deg til.
Det eneste jeg pr. nuh kjenner jeg kommer til å direkte savne fra min XC70 er elektrisk åpning/lukking av bakluke, samt en styring som er litt mer distinkt. Sistnevnte er muligens en tilvenningssak. Ellers har bilen alt og mer til.

På kontoen for trivialiteter: Ladingen av mobil i midtkonsoll er bare genial. Som dagpendler kan jeg nå rydde vekk laderne i huset.

Crown

Sitat fra: tuono på torsdag 10. november 2016, klokken 21:53
samt en styring som er litt mer distinkt. Sistnevnte er muligens en tilvenningssak. Ellers har bilen alt og mer til.

Nå har den sikkert helt nye piggfrie vinterhjul, de er jo ganske så svampete å kjøre på. Tipper det kommer seg med sommerdekk på :)
2017 Hyundai Ioniq electric, Aurora Silver, teknikk og skinn.
2019 Audi e-tron Exclusive++, galaxy blue/sort optikk

edakcots

Fant en forhandler som hadde 3 stk i Tyskland
Top 10 world statistics Carwings i km og trær:)
Leaf 2014 Tekna DMG
Tesla Model S 85 sort med "alt"
Renault ZOE grå intens
Tesla Model S 85 D 4x4 i bestilling
Importerer og driver kun med elbil, begynte i 2007

Inop

samt en styring som er litt mer distinkt. Sistnevnte er muligens en tilvenningssak. Ellers har bilen alt og mer til.

Sjekk om lane assist er på. Har hørt flere som syntes styringen var litt rar når den er aktiv :)

SitatFant en forhandler som hadde 3 stk i Tyskland
Grattis :)
Tesla Model 3, tidligere Ioniq, eUp og Leaf eier. Base i Bærum, Akershus.

Nasatech

Sitat fra: jornhd på torsdag 10. november 2016, klokken 13:42
Med Soul var det mange som importerte usolgte tyske biler. Kanskje det er et alternativ?

Har hørt at Kia gjør dette for å "få ned utslippstallene" i Tyskland. Det er bra for Kia som merke å registrere de i Tyskland først.

2382 av 6646 Kia Soul er importert. Tror ikke dette bare er privatpersoner ;)

sotgutt

Ladingen av mobil i midtkonsoll er bare genial. Som dagpendler kan jeg nå rydde vekk laderne i huset.

Må husk på at det er bare få mobil som kan lades trådløs.
Nyeste Samsung telefoner...
På noen telefoner du kan kjøpe "cover" med trådløst lading.
Kanskje i framtiden blir større valg

sven erik

eg ringte runt og fikk bil som hvar alerede inne får min sent til drammen og utlevert der til uka

Jorgen86

Noen som har fått tlf ang forsinket desember levering? Hørte det var ett parti som ble tatt fra produksjonslinja som går rett til Korea vet det var 70 kunder i Oslo.
Første Elbil bestillt 26.09.16 Hyundai Ioniq polar white med teknikk og skinn, levert 15.11.16
Bosted Jevnaker, Pendler til Oslo.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA