Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Software v8.0

Startet av moby666, lørdag 08. oktober 2016, klokken 13:04

« forrige - neste »

Knallipadden

Da ser det ut til at det skjer saker og ting, bil bekreftet i Drammen og forventet levering 19-20 desember med utgangspunkt ankomst forhandler den 15 desember.
Så ble det jul i år og..  :)

HPSE

Sitat fra: Knallipadden på tirsdag 06. desember 2016, klokken 13:30
Da ser det ut til at det skjer saker og ting, bil bekreftet i Drammen og forventet levering 19-20 desember med utgangspunkt ankomst forhandler den 15 desember.
Så ble det jul i år og..  :)

Nice!!

Farge & Utstyr?
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

ProsjektX

Da blir det visst endelig bil på meg også, til fredag!
2019 Kia eNiro
2019 Hyundai Kona. Solgt
2017 Hyundai Ioniq. Solgt

dolsen

Hva er VIN på bilene deres? Min skal visst være her neste uke. Men synes jeg har for høyt VIN til at jeg tør å tro på det.

Alexander27

Sitat fra: ProsjektX på tirsdag 06. desember 2016, klokken 15:44
Da blir det visst endelig bil på meg også, til fredag!
Med hvilken båt har bilen din ankommet med?

ProsjektX

Båt? Aner ikke.. VIN 0021xx. Ser ut ifra registreringer at bilene den siste uka ligger opp til 0024xx: http://www.itanywhere.no/Elbil-reg.php?car=Hyundai%20Ioniq&mnd=%&year=%&sort=8
2019 Kia eNiro
2019 Hyundai Kona. Solgt
2017 Hyundai Ioniq. Solgt

Crown

Ja da har min ankommet Drammen også, til forhandler 15/12 visstnok. Båt Grand Uranus kom den med. Så da blir det kanskje julepresang for meg også :) Aurora Silver.
2017 Hyundai Ioniq electric, Aurora Silver, teknikk og skinn.
2019 Audi e-tron Exclusive++, galaxy blue/sort optikk

eldaddy

Når ankommer neste båt Drammen og hva heter den?
Hyundai Ioniq EV - 20.1.2017
Audi A4 Avant 1.8T 2005
Audi A4 Sedan 2.0 2001 - solgt
Audi A3 1.6 Kombi 1998 - solgt
Volvo 340 Kombi - solgt
BMW 316 Sedan 1.6 1989 - solgt
BMW 316 Sedan 1.6 1987 - solgt

Barth

"Min" bil er ventet inn til Drammen 11.desember. Da skulle det komme ca 200 biler som bl.a. skal understellsbehandles (noe som skulle ta 4 dager) før de blir spredt rundt i landet. Jeg venter på bil med vin-nr som slutter på 0033xx. og må si jeg gleder meg litt:)

Alexander27

Sitat fra: Barth på onsdag 07. desember 2016, klokken 12:34
"Min" bil er ventet inn til Drammen 11.desember. Da skulle det komme ca 200 biler som bl.a. skal understellsbehandles (noe som skulle ta 4 dager) før de blir spredt rundt i landet. Jeg venter på bil med vin-nr som slutter på 0033xx. og må si jeg gleder meg litt:)

Hvilken båt har din bil kommet med?

Barth

Sitat fra: Alexander27 på onsdag 07. desember 2016, klokken 12:38

Det vet jeg dessverre ingen ting om. Min forhandler ringte "hyundai"....

JPV

Sitat fra: Barth på onsdag 07. desember 2016, klokken 12:45
Sitat fra: Alexander27 på onsdag 07. desember 2016, klokken 12:38

Det vet jeg dessverre ingen ting om. Min forhandler ringte "hyundai"....

Har vin som slutter på 32XX og har fått samme beskjed. Båten var Morning Star, og den ankom Wallhamn ved Gøteborg 1/12.
Ioniq Electric, hvit, teknikk, skinn
Forventet til Norge 10.12.2016

sotgutt

Det er helt uforståelig..
jeg har bestilt bil 15 august, etter prøve runde den 2.09.2016 jeg har etterbestilt takluke.
Forhandler sier at det skal bli ikke endring i levering som står på bilkjøpkontrakt (okt/nov)
Jeg venter fremdeles på bil...
For 3-4 uker siden fikk jeg beskjed at bilen kommer den 9.12.2016
2 desember fikk jeg chassis nr. for å ordne bilforsikring.
Forhandler bekreftet en gang til at bil kommer den 9.12.2016

Ringer i dag og forhandler sier at båt er forsinket...??!!
Bil kommer 19.12.2016.
Da jeg blir allerede borte skal på juleferie.
kommer tilbake 03.01.2017
Jeg sagt at pga. så mange forsinkelser jeg vil vente på å registere bil den 4.01.2017 når jeg kommer til dem for å hente bil.
Fikk bare kort svar at jeg får ikke det. Bil må registeres nå i år.
Kan forhandler registere bil på meg uten jeg får bilen??

Irritert kunde fra Trondheim.

dolsen

@sotgutt
Hørtes rart ut... Forhandler kan nok registrere bilen på deg, selv om du ikke henter den, dere har jo kontrakt på det. Men synes det var merkelig at de ikke ville vise litt service og vente med registrering til over nyttår. Jeg ville krevd å fått dette begrunnet i alle fall.

Har nå fått beskjed om at min bil har vært i drammen og fått understellsbehandling. Var nå booket på tog nordover i morgen og jeg kunne forvente å få den ila. neste uke :) VIN på bilen er 25XX

Amoss

Sitat fra: sotgutt på onsdag 07. desember 2016, klokken 15:17
Fikk bare kort svar at jeg får ikke det. Bil må registeres nå i år.
Kan forhandler registere bil på meg uten jeg får bilen??

Kontakt forsikringsselskapet og informer dem om at du ikke skal ha bilen forsikret fra før 3/1-17.
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA