Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Software v8.0

Startet av moby666, lørdag 08. oktober 2016, klokken 13:04

« forrige - neste »

Håkon77

Disse bilene er lastet på tog i Drammen og innom Groruddalen for å bytte tog so to speak. To gikk til Trondheim og de andre vet jeg ikke. Det losses ikke av en eneste bil på Alna de kun bytter tog.
Fredrikstad.
2000 Lupo 3L
2014 Leaf

autopass

2017 Hyundai Ioniq Hvit 3/11-2017

Førstereis som elbileier!

Gizmo

04/11-2016 -
Aurora silver med alt.
(skrev avtale i februar og kontrakt i juni)
2016-11-04 Hyundai Ioniq
2011-11-18 Nissan Leaf

Jorgen86

Er det egentlig noen I oslo som har fått biler? er jo I oslo det er solgt flest biler så er litt merkelig at ingen er på veien enda.
Første Elbil bestillt 26.09.16 Hyundai Ioniq polar white med teknikk og skinn, levert 15.11.16
Bosted Jevnaker, Pendler til Oslo.

Gizmo

Første biler til Oslo kom tidlig forrige uke. Vet at de har flere utleveringer i morgen og sikkert noen i dag. Aner ikke om de har hatt noen tidligere.
2016-11-04 Hyundai Ioniq
2011-11-18 Nissan Leaf

Inop

Bare to biler som er registrert så langt i Oslo i oktober og november. Vi får satse på et skred av registreringer snart.

http://www.itanywhere.no/Elbil-reg.php?car=Hyundai%20Ioniq&mnd=%&year=%&sort=7

Med VIN kan man kanskje få et lite hint om hvordan man ligger an i køen. Høyeste VIN registrert så langt er denne:

KMHC851HFHU001751 <- Siste fem tall er nummer ut av fabrikk

Ionikken min ligger i 02000 serien så da er det vel en 250ish biler som skal ut før min...
Tesla Model 3, tidligere Ioniq, eUp og Leaf eier. Base i Bærum, Akershus.

Nasatech

Sitat fra: Inop på torsdag 03. november 2016, klokken 09:42
Bare to biler som er registrert så langt i Oslo i oktober og november. Vi får satse på et skred av registreringer snart.

Med VIN kan man kanskje få et lite hint om hvordan man ligger an i køen. Høyeste VIN registrert så langt er denne:

Ionikken min ligger i 02000 serien så da er det vel en 250ish biler som skal ut før min...

Denne ligger noe etter pga. litt feil i koden, men de bør komme inn fortløpende. Skal være en del Hyundai Ioniq nå, men usikker på hvor mange av de som er i Oslo.

Jorgen86

Jeg har vin 001719 ;) men er ikke sikkert det er den rekkefølgen som gjelder, min bil har ikke annkommet forhandler I oslo enda.
Første Elbil bestillt 26.09.16 Hyundai Ioniq polar white med teknikk og skinn, levert 15.11.16

Elmo

Til info så er det noe feil på innhentingen til Nasatech (linken over)
Han har funnet bare 34 Ioniq EV i oktober men det ble registert 66 (ref)
Han vet om det men har ikke hatt tid til å feilsøke på det enda.

EDIT: og så ser jeg at han har skrevet det selv et par innlegg lenger opp :-[
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Elmo

Jeg det er definitivt rekkefølgen ut fra fabrikken, og husk at ikke alle går til Norge.
Men hvilken rekkefølge de får både inn til Drammen og ikke minst ut fra Drammen er nok mye mere tilfeldig.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Inop

Enig i det Elmo, de kommer nok ikke helt i rekkefølge til forhandler og det kan jo være noen biler har gått til andre land osv :)

Kult at det er flere registrerte biler enn det som vises. Syntes den oversikten er artig å følge med på så hvis Nasatech finner feilen er det helt konge - men har full forståelse for at han eller hun prioriterer jobb, familie og slike ting fremfor listen :D Takk for innsatsen uansett!
Tesla Model 3, tidligere Ioniq, eUp og Leaf eier. Base i Bærum, Akershus.

autopass

Hentet bil nå i kveld. Blir spennede dager fremover. Håper det ikke kommer snø på østlandet da den kom med sommerhjul. Avtale om dekkskifte i morgen.

Ronald Dunk

Ajaj! Gratulerer! Fikk du noen hete tips av forhandler om drift og vedlikehold?

autopass

Sitat fra: Ronald Dunk på torsdag 03. november 2016, klokken 22:12
Ajaj! Gratulerer! Fikk du noen hete tips av forhandler om drift og vedlikehold?

Hei

Mest praktisk i dag. Ble halvannen time med gjennongang av papirer, veiassistanse , menyer på bil og lading. Mye info. må nok sortere litt og teste ting selv

Jorgen86

Hadde jo vært greit om man slang med hvem forhandler man har hentet bil da så vi andre som venter får ett hint om hvordan det ligger ann.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA